Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei burde ikke hatt det sånn her...
Vi har jo vært sammen ganske lenge, men vet ikke.
Jeg går tilbake til samme sinnstilstand hver gang jeg får "anfall" .
Vet at det ikke er sunt å ha ett sånn forhold. Egentlig så er jeg sikker på meg selv og vet at jeg er verdt mye mer enn det han gir meg.
Jeg fortjener ikke at han skal snakke med andre og når gutter fra fortiden osv har kontaktet meg så har jeg ikke svart og bare slettet meldingene.
Han vet ikke at folk kan ha interesse for meg også, men at jeg respekterer forholdet og vil ikke godta det når jeg vet hva de vil snakke med meg om.
Han har alltid en grunn til å fortsette å snakke med den ene.
Fordi de var "bestevenner" men henne likte meg ikke og kutta personlig kontakt med han i snart 8 år. Men skal snik snakke på meldinger. Det syns jeg ikke er greit.
Og han blir sint fordi jeg har reagert på henne spesielt. Men det er fordi det liksom skal være hemmelig.
Henne var også den største cheerleader'n hans på face med hjerter + div og at henne var glad i han. Men når en gutt skrev med hjerter til meg en gang så var det tredje verdenskrig.
Hadde alt vært åpent og han hadde snakka normalt så er det en annen sak.
I stad så så jeg eldre meldinger med folk jeg ikke har hørt om heller, men kan ikke reagere på det..
Jeg vet hvertfall mine grenser og jeg skulle ønske han kunne sette noen også. Grunnen hans til flørting før var for å sjekke at han "kunne hvis han ville".
Må sikkert i par terapi![]()
Må slutte å tenke på det for jeg kommer til å rive av meg håret i frustasjon
Det er ikke ofte det skjer at jeg til slutt sjekker altså! Er ikke en gal kjerring![]()