I gode og onde dager!*spoiler*

ORIGINAL: Qualitas

takk[:)]

---  Lyst å skrive hvor hun er?----

---------> Jeg vet ikke annet enn at hun dukker opp senere... Så noen klipp på youtube <--------------

Her er så langt jeg har sett:

Sami gifter seg med lucas og de tror tvillingene ho venter er EJ sine, men så kødder noen med prøvene og de tror det er lucas sine..men egentlig er den ene lucas sin og den andre EJ sin [;)] Lexie holdes fanget av dimera i en kjeller under et hus.. Det viser seg også at han (husker ikke navnet i farta..broren til EJ som er så slem..sønnen til stefano) faktisk ikke er han men en ansiktsoperet for å ligne så marlena og john drar på en øde øy og finner han og får han tilbake til salem så plutselig er det 2 helt like der og full krig mellom dimera og de andre..masse action [8D]

herregud, hvordan klarer de og finne på alt[8D]

eller, det har vel vært samme historien om og om og om igjen i en del år nå[8D]

vet ikke om det har skjedd ennå, men Sami blir hvertfall gravid med tvillinger hvor Lucas er faren til den ene. Husker ikke hvem som er faren til den andre tvillingen.

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Tingeling~

vet ikke om det har skjedd ennå, men Sami blir hvertfall gravid med tvillinger hvor Lucas er faren til den ene. Husker ikke hvem som er faren til den andre tvillingen.

aha... såpass ja.... [:D] 
Må si jeg beundrer manusforfatterne for deres kreativitet.

Jepp, slike ting kan kun skje i "i gode og onde dager" [8D]

Forresten så kommer stefano tilbake, men det er da ikke noe nytt. Det skjer stadig vekk det.

Forresten, Lucas er faren til jenta og EJ er faren til gutten til Sami. bare sami kan få tvillinger med to forskjellige ferde. Imponerende.

Hvis ikke jeg tar veldig feil så forsvinner Marlena og John ut av serien.

Back
Topp