i gode og onde dager *forvirret*

munter

Forumet er livet
Er bonnie søstra til steve?

for det er hun eller tar jeg feil.
Gått fra lyst hår til rødt.

Hun er ikke Bonnie lenger.. spiller en annen rolle nå som søstera til steve.. slik jeg har forstått det[:-]

Årlige sammendrag; http://www.sonypictures.com/tv/shows/daysofourlives/show_guide/yearly_summaries.html

Enjoy [;)]

Sikkert?men, det er gode og onde dager, Og det er skifting av hårfarge som forvirrer deg? Jeg ga opp jeg når alle unga ble tenåringer på en episode utenom abby som gikk fra å være tweenie til femåring...

ORIGINAL: Drømmeren

Hun er ikke Bonnie lenger.. spiller en annen rolle nå som søstera til steve.. slik jeg har forstått det[:-]

aha, takk[:)]

ORIGINAL: munter

ORIGINAL: Drømmeren

aha, takk[:)]

Bare hyggelig.. hun har ett annet navn , men det husker jeg ikke nå[8D]

ORIGINAL: MalinDalin

Sikkert?men, det er gode og onde dager, Og det er skifting av hårfarge som forvirrer deg? Jeg ga opp jeg når alle unga ble tenåringer på en episode utenom abby som gikk fra å være tweenie til femåring...

hahaha[:D]
veldig forvirrende den serien der, heehe[:)]

Hehe jeg ble satt ut da jeg hadde gått glipp av noen episoder.. og plutselig var dattera til steve bytta ut og hun var blitt skikkelig bitchy.. sliter enda med å venne meg til det[8D]

Back
Topp