[;)] Da er vi igang igjen med andre omgang av Pergotime, vi fikk full uttelling på eggløsnings blodprøven, selv om jeg tok den en dag fortidlig. Men de har ikke vært lett disse dagene allikavell, Da jeg skulle få svarene på prøvene fikk jeg beskjed i resepsjonen på legekontoret at legen min ikke ville behandle meg for hun hadde ikke fått alle papirene mine fra Haukeland, hun kunne ikke gi noe svar utifra det lille hun hadde fått. fikk med meg ett papir fra resepsjonen og kjørte ned til KK, der fikk jeg til svar at de kunne heller ikke behandle meg for de hadde ikke noen ledig time på noen måneder, jeg spurte pent om de kunne være så snill og gi papirene mine til legen min sånn at hun kunne gi meg svaret, joda hun skulle gi de til en overlege sånn at han kunne gå igjennom dem og sende de til henne når han hadde tid [:@] Da først ble jeg sint, Jeg spurte etter navnet til han som behandlet meg på KK i August og fikk til svar at han hadde bare vært en sommer vikar og at jeg ikke skulle bry meg om han,[:@][:@] Da ble jeg skikkelig sint......Jeg sa: Da jeg var her på KK i Februar fikk jeg beskjed at jeg mått ha en operasjon for å bli gravid og at jeg skulle takke blankt NEI til de legene som ville gi meg eggløsnings produkter, for jeg hadde eggløsning men problemet var at jeg fikk EL når jeg fikk mensen.( og hvem orker egentlig å ha sex da) Og så kommer jeg inn til en SOMMERVIKAR som ikke engang gadd å høre på meg da jeg sa at jeg hadde EL, Hvem tror dere at dere er? propper oss full i hormoner og leker med oss etterpå, NOK ER NOK (skrek jeg), MIN lege skal ha de papirene hun trenger innen jeg er kommet opp igjen til henne og det tar ca 20 min!!!!!!!!! Resepsjonisten på KK svarte at okey hun forsto problemet og hun skulle fakse alt opp til legen min med en gang, jeg var fornøyd og gikk. Kom inn til legen min og sammen gikk vi igjenom papirene og bøker for å finne svar, hun prøvde også å kontakte Haukeland for å få svar men det var håpløst. Men sammen fant vi ut at jeg hadde store værdier og utslag på blodprøven og at jeg bare skulle fortsette på 1 PERGOTIME om dagen i 5 dager. Så alt endte bra og jeg tok min første pille i dag og har hengt opp lappen på kjøleskapet som min lege gav meg, Der står : 8 og 9 oktober STÅ PÅ..... Og det skal vi også[:D][:D][:D]