I gang igjen...

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Etter å ha logget ut fra hele babyverden er jeg nå tilbake. Skal på forsamtale til IVF nå. Tenker det kan være greit å ha en plass å lufte tanker og kunne stille spørsmål.

Min største bekymring pr i dag når vi fikk skjema til utfylling var kolonna med VEKT?! :o Ingen vet hva jeg veier, ikke en gang sambo. Skal liksom vekta mi leses høyt under samtalen, eller registrerer de den bare for utregning av medisiner? Er ikke noe tykk, men synes vekta er for høy... Har alltid hatt komplekser med vekt.. :(

Etter å ha logget ut fra hele babyverden er jeg nå tilbake. Skal på forsamtale til IVF nå. Tenker det kan være greit å ha en plass å lufte tanker og kunne stille spørsmål.

Min største bekymring pr i dag når vi fikk skjema til utfylling var kolonna med VEKT?! :o Ingen vet hva jeg veier, ikke en gang sambo. Skal liksom vekta mi leses høyt under samtalen, eller registrerer de den bare for utregning av medisiner? Er ikke noe tykk, men synes vekta er for høy... Har alltid hatt komplekser med vekt.. :(
Så spennende da :D Masse lykke til! De har vel en BMI-grense. Hvertfall offentlige klinikker er strenge på det.

hvorfor er du redd for at det skal nevnes då??
jeg mener de bare sier noe om vekta er for høy...

Lykke til!

Vekt er en greie i det offentlige ja. Men er BMI under 32 nevner de nok ikke noe :)

De spurte meg om vekta både i det offentlige og privat ved forsamtale med sambo. Bmi på 26-27 så er ikke noe problem, men kan altså godt være de spør.
Men siden du fyller det ut på skjema så kanskje du slipper unna ;)

Kan aldri huske at vekta ble nevnt, foruten når jeg var hos fastlegen (men da alene). Så vidt jeg vet er du godt innenfor normalen, og jeg kan ikke se noen grunn til at de skal nevne den i det hele tatt. Men igjen, man vet jo aldri... :rolleyes:

Ble spurt om vekt når jeg og kone var på forsamtale. Kanskje forskjell på legene :)

Jeg ble også spurt om vekt selv om vekten min stod på skjemaet. Spurte bare om vekten stemte.

De spurte meg om vekt foran samboer, men ikke noe fokus på det når du ikke har så høy bmi regner jeg med :)

Måtte fylle ut vekt. Jeg ble ikke spurt om vekt, har høy bmi, problemet hos oss er mannen.

Legen bare pekte på skjermen og lurte på om det var riktig når jeg var i Porsgrunn :)

Back
Topp