i gang igjen

Bøllefrø*

Elsker forumet
med trening og fy fy til sukker(unntatt fredag og lørdag). spiser ikke etter 20.00 på kvelden.
holder meg til knekkebrød og middag, og.
sånn ser mitt kosthold ut nå

Frokost: en kopp kaffe
Lunsj: 1 knekkebrød eller en frukt
Middag, litt kjøtt/fisk og salat/grønnsaker
kvelds: 1 knekkebrød eller en frukt

jeg vil ned 10kg[:)]
få mere market muskler og mindre fett[:)]

får faktisk vondt inni meg når jeg leser den menyen der... det er jo bare ikke bra....

beklager.... men muskler og greier kan du glemme med det inntaket der.. energien kommer til å forsvinne, og du kommer til å bli deprimert... vær så snill å spis.... hold deg til hver tredje time.. spis sundt og tren.. vet det ikke er lett... er meget overvektig selv, men kommer ikke til å synke til den stilen der...

er kanskje litt brysk nå, men... er fælt å se at noen faktisk gjør sånne ting med kroppen...

men ønsker deg lykke til uansett..

klemklem

ORIGINAL: *justme *

får faktisk vondt inni meg når jeg leser den menyen der... det er jo bare ikke bra....

beklager.... men muskler og greier kan du glemme med det inntaket der.. energien kommer til å forsvinne, og du kommer til å bli deprimert... vær så snill å spis.... hold deg til hver tredje time.. spis sundt og tren.. vet det ikke er lett... er meget overvektig selv, men kommer ikke til å synke til den stilen der...

er kanskje litt brysk nå, men... er fælt å se at noen faktisk gjør sånne ting med kroppen...

men ønsker deg lykke til uansett..

klemklem

Må si meg enig, den dietten gjør vondt langt inn i sjela mi[:(]
Du må jo spise frokost, spesielt om du ikke spiser etter kl 2000.

Dette er jo mer typisk jojo-slanking, og når man ikke klarer å leve slik lengre så legger man på seg dobbelt av hva man har klart å ta av. Kroppen er sulteforet og går inn i sparemodus...

Håper du kommer dit du ønsker deg. Selv om justme var litt brysk her synes jeg [;)], så forstår jeg hva hun mener. ¨
Har du sett på f.eks Grete ROede sin diett? Det er jo viktig at du får i deg det du trenger. Ellers klarer du ikke bygge muskler, du tærer på dem isteden fordi kroppen går på sparebluss.

Men for all del, jeg ønsker deg lykke til altså, og kanskje noen trenger denne type diett som en kickstart for å se raske resultater for så å legge om til ett mer varig og sunt kosthold .

er sånn jeg har spist for å bygge muskler før, og det fungerer fint:) man trenger ikke mer enn 4 måltider om dagen.
drikker masse vann imellom måltidene, og om jeg er sulten imellom så spiser jeg druer, tomater, gulerøtter, eple, pære, melon osv.. så kroppen min får i seg nok. spise ofte, men lite!

etter en kaffekopp spiser jeg gjerne en frukt eller knekkebrød. før lunsj.
men jeg liker ikke brødskive, så derfor knekkebrød(grov type)

Lytt til kroppen er mitt råd[;)] husk at du må ha enerig inn hvis du skal være veldig aktiv til tider..fett er ikke alltid galt, eks avokado eller havregrøt til lunsj hvis du skal trene. Bare styr unna sukker. Unn deg en spisedag i uken hvor du koser deg med absolutt alt du vil ha, du kan faktisk øke forbrenningen med det ved å ikke spise det samme dagen etter.
Men mat må kroppen ha, ihvertfall hvis du skal orke å gjøre noe ila dagen[;)]
Lykke til og pass på deg selv.

P.s: broren min er kosthold og treningsveileder, kan godt spørre han om råd hvis du vil? han har vært borti de fleste diettene[;)]

ORIGINAL: kolibri

Lytt til kroppen er mitt råd[;)] husk at du må ha enerig inn hvis du skal være veldig aktiv til tider..fett er ikke alltid galt, eks avokado eller havregrøt til lunsj hvis du skal trene. Bare styr unna sukker. Unn deg en spisedag i uken hvor du koser deg med absolutt alt du vil ha, du kan faktisk øke forbrenningen med det ved å ikke spise det samme dagen etter.
Men mat må kroppen ha, ihvertfall hvis du skal orke å gjøre noe ila dagen[;)]
Lykke til og pass på deg selv.

P.s: broren min er kosthold og treningsveileder, kan godt spørre han om råd hvis du vil? han har vært borti de fleste diettene[;)]

takker:)
men har trent vært aktiv siden jeg var 3 år, startet med turn, så håndball fra jeg var 6 år-20år, samt en god del kondis og styrke trening ved siden av.. så føler at jeg kan en del om trening og kosthold.
min kropp kvitter seg ikke med 10kg uten at jeg strammer inn på kosten samt trener hver dag... belive me, prøvd det før og ingen forskjell... så kroppen min trenger nazi opplegg for å få forandring(ble ødelagt i tenårene da jeg hadde anoreksia)

målet mitt er at 10kg fett skal bort, og jeg skal få mere markerte muskler på armene(les kvinnelige slank muskel), rompa skal bli mere spretten og magen skal bli flat samt at jeg vil ha tilbake den six packen..(ikke sånn ekkel six pack, men markerte muskler på magen)

lykke til sier jeg bare!!!

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

jo, takk for det!!!! har gått inn cm allerede, deilig[;)]

ORIGINAL: *orkide*

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

jo, takk for det!!!! har gått inn cm allerede, deilig[;)]

Me 2, ikke alltid det vises på vekta![:)]

Back
Topp