I går..

Det er helt rart gjorde det heller ikke sist.
Gjør ikke vondt å sitte, gå eller tisse. Blør ikke noe særlig og veldig liten magen. Mannen er helt sjokkert over hvor mange som fortsatt ser høygravide rundt her, sier at der er normalen.

Her tror jeg at modningsakupunktur og bringebærbladte bidrar til å hjelpe til at livmoren trekker seg tilbake.

Så rart at vi er så forskjellige!
Må være sykt deilig for deg å være i super form etter å slitt med mye i svangerskapet:-)
Det unner jeg deg virkelig!!

Her trakk faktisk livmoren seg raskt tilbake( sinnsyke etterrier) og magen ble rekord raskt "tynn" igjen. Blødde ikke mye etter at alle sting var på plass.
Det som sitter i for min del er en følelse av å være mørbanket nedi der. Og sting da:-/
Føles til tider ut som om hodet til lillegutt står å presser fortsatt!
Leste en artikkel om fantom smerter hos de som amputerer i går og har konkludert med at jeg har fantom smerter i bejeyjey'en min! Hahaha:-)

Det er helt rart gjorde det heller ikke sist.
Gjør ikke vondt å sitte, gå eller tisse. Blør ikke noe særlig og veldig liten magen. Mannen er helt sjokkert over hvor mange som fortsatt ser høygravide rundt her, sier at der er normalen.

Her tror jeg at modningsakupunktur og bringebærbladte bidrar til å hjelpe til at livmoren trekker seg tilbake.

Her mistet jeg også magen over natta,men vondtene var der absolutt å det er heller de jeg vil bli kvitt:wtf:
Nyt tida❤️

Takk alle sammen, første natt hjemme i dag med begge barna. Det var ikke helt planen..

Hvorfor var ikke det planen om jeg kan spør?:-)
Kos deg med de små,og mannen:-)

Frøkna skulle videre til nytt sette besteforeldre. Men ble litt mye for henne med å se oss igjen, ny lillebror og nytt sett besteforeldre. Så hun sovnet 2130 her hjemme...

Stakkars er ikke så lett for henne!

Back
Topp