I går ;)

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
I går tok jeg en dag med jentene min gitt, det var kjempe koselig :D Trodde virkelig jeg skulle slokne på to flasker, men neida, ble sliten etterhvert så dro hjem rundt 1-2 tiden.. Kosa meg kjempe mye :D

Noen av dere som allerede har tatt en liten by tur? Og hvordan gikk det?

Høres kjekt ut [:)] Kunne godt tenkt meg en liten tur ut jeg og ja, men tror jeg drøyer den litt... blir så vedlig trøtt om kveldene!! [:)]

Jeg skal ut i dag på fest, bestekopisen min blir 29[:)] men jeg gidder ikke å drikke da, kjører i dag. sambon sover så tunkt så jeg vet han ikke kommer til å våkne til natt stellet hehe

Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med på fest da mia ikke var 3 uker engang, men jeg takket nei. Aaaaltfor tidlig, synes jeg.

Har vært på kaffebar en kveld, men med bare kaffe i koppen. Skal i bursdag til en kompis den 7. eller 21. april, men vet ikke om jeg vil drikke da...

Jeg har også fått spørsmål om å være med ut på byen, men jeg er ikke klar for det i det hele tatt jeg....
Har ikke lyst til å være borte fra snuppa mi ennå.....

jeg har ikke vært utpå enda men har ille lyst, men er litt skeptisk til å dra fra snuppa enda.. men skal uannsett siste helga i april for da har jeg bursdag.. da skal sambo være med ut oxo så det gleder jeg meg til.. lenge siden gitt.[:D]

Back
Topp