I går

Zita

Gift med forumet
Var vi på sykehuset med storebror, han fjernet falsk mandel. Er helt grusomt å se på når de små forsvinner i narkosen...  Men alt gikk fint og flott heldigvis og Adrian var pigg rett etterpå[:D]
Legen kunne si at det absolutt ikke var rart at gutten har vært plaget, falsk mandelen var visstnok betydelig stor... Og han har hatt store problemer med å puste med nesen. Så nå håper vi det retter på seg og at søvnkvaliteten blir bedre[:D][:D]

Så bra at alt gik bra da og håper dere alle får bedre søvnkvalitet heretter[:)][:)][:)].

Skjønner godt at det er ekkelt når barna skal i narkose!! Men supert at operasjonen var vellykket; krysser fingrene for at resultatet blir som ønsket! [:)][:)]

ORIGINAL: IdaK

Skjønner godt at det er ekkelt når barna skal i narkose!! Men supert at operasjonen var vellykket; krysser fingrene for at resultatet blir som ønsket! [:)][:)]

Det er noe med å se at de sovner inn...De "forsvinner" på en måte. Både Nathalie, Henrik og Adrian har vært i narkose nå, og jeg syns det er like fælt hver gang... klarer ikke stoppe tårene jeg altså[:-]

Sitter og følger med på han nå da, han puster fortsatt med munnen åpen... Men det tar vel litt tid sikkert, er jo sånn han er vant til å puste[8|] Og så er han kanskje litt hoven etter operasjonen...

Så bra alt gikk fint! Ikke gøy å legge barna sine i narkose, men får håpe han får det mye bedre fremover[:)]
Gutten min fjernet falsk mandel for 1 år siden og har hvertfall fått bedre søvnkvalitet og er mindre tett/syk.
Min sønn fikk også dren i begge ører samtidig.. Gjorde Adrian det også?

ORIGINAL: ninni82

Så bra alt gikk fint! Ikke gøy å legge barna sine i narkose, men får håpe han får det mye bedre fremover[:)]
Gutten min fjernet falsk mandel for 1 år siden og har hvertfall fått bedre søvnkvalitet og er mindre tett/syk.

Så bra at han ble bedre! [:)]

Tok det lang tid før dere merket forbedring?

ORIGINAL: Zita

Nei, det tok ikke så lang tid. Merket han pustet mye bedre på natten i løpet av 1-2 uker når all hevelsen var borte og han fikk vendt seg til å puste normalt[:)] Han har hatt mye færre halsbetennelser også etter at den ble fjernet!

ORIGINAL: Zita

Nei, det tok ikke så lang tid. Merket han pustet mye bedre på natten i løpet av 1-2 uker når all hevelsen var borte og han fikk vendt seg til å puste normalt[:)] Han har hatt mye færre halsbetennelser også etter at den ble fjernet!

1-2 uker ja, og jeg som sitter og ser på han nå og lurer på når han skal begynne å puste normalt[8D][:D][:D] hahaha[:D][:D]
Er nok rart for dem også, og plutselig skulle klare å puste med nesen[:)]

Back
Topp