tojenter Forumet er livet 18 Feb 2007 #1 ute... og jeg er fyllesyk[:'(][:'(][:'(][:'(] ble det aldri før jeg ble gravid... så det blir leeeenge til neste gang jeg skal ut
ute... og jeg er fyllesyk[:'(][:'(][:'(][:'(] ble det aldri før jeg ble gravid... så det blir leeeenge til neste gang jeg skal ut
A Alexanders mamma Gift med forumet 18 Feb 2007 #2 Hehe[:)] Men de var vel godt å komme seg ut litt! Gleder meg til jeg skal ut sammen med venner[;)]
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 18 Feb 2007 #3 det er noe herk ja[8D][:'(] Neste helg skal jeg ut og kommer vel til å bli dritt dårlig selv om jeg aldri blir det..hehe
det er noe herk ja[8D][:'(] Neste helg skal jeg ut og kommer vel til å bli dritt dårlig selv om jeg aldri blir det..hehe
JanneJenta78 Forumet er livet 18 Feb 2007 #4 ÅÅ..jeg vil og ut..om jeg så blir fyllesyk![;)] *nesten abstinenser på ut å danse og treffe folk* hehe
ÅÅ..jeg vil og ut..om jeg så blir fyllesyk![;)] *nesten abstinenser på ut å danse og treffe folk* hehe
cathrine1 Glad i forumet 18 Feb 2007 #5 å, jeg og skal ut neste helg!!!! med ei som fikk baby på samme tid. PARTY!!!!!!!!!!!!