I går var det en uke siden..

Kranglefanten

Forumet er livet
Jeg er en jente som har vært med på mye rart; jeg har vært i slosskamper, jeg har klart meg gjennom voldtekt og et 2års langt voldelig forhold. Bestekameraten min døde i armene mine, og jeg har prøvd å ta selvmord. Men forrige mandag skjedde det noe som virkelig dytta meg av pinnen[&o]

Klokka var ca 14.30, jeg liker å være tidlig ute før vakta mi starter. Jeg parkerer bilen utenfor jobben, og det sto kun en annen bil på parkeringsplassen. Jeg drar med meg veska mi, og nøkklene og skal til å gå inn i butikken. Men så får jeg plutselig en ide om å la alt bare ligge i bilen..så kan jeg heller hente lommeboken om jeg skulle ha behov for den. Låser bilen igjen, og har da kun en 20pk.Lucky i lomma, samt en 20kr til noe drikke.

Går i min egen verden mot inngangen til butikken, og i det jeg runder hjørnet av bygget blir jeg dratt ned i bakken! Noen tok tak i hestehalen min og bare dro til! I det jeg lander på isen, tar jeg hendene foran ansiktet mitt for å unngå å bli truffet. Får gjentatte spark i rygg, mage og på beina mine. Jeg setter i et hyl, og før jeg veit ordet av det, har gjerningsmannen fått med seg røykpakka, som forøvrig heller ikke var min, og 20 kroningen jeg hadde. Kollegaen min kommer løpende ut og ser kun en mann som løper som faen bak butikken og forsvinner.

Jeg får karret meg inn på lageret, sjefen ringer politiet og en ambulanse. Jeg får gitt en forklaring og blir sjekket for skadene, men heldigvis var det ikke noe alvorlige greier. Litt gul og blå, og såre nerver.

Uken som har gått har vært forferdelig slitsom. Jeg har jobbet fullt, for å unngå å sperre meg inne. Heldigvis har jeg gode kolleger og en knall sjef, som har tatt hensyn til det som skjedde. Har jeg sitti i kassa, og det har blitt litt mye, har jeg bare kunne ringe på noen og så tatt meg en tur ut på lageret. Der har jeg stått og gråti på skulderen til sjefen min, så snørr og maskara renner. Skikkelig sjarmerende etter å ha kun jobbet der i 1 uke da det skjedde.

Til de av dere bor her i fjorden, og som veit hvor jeg jobber. Fint om dere kan holde det for dere selv. For selv om jeg tømmer meg litt her ang det som skjedde, er ikke det ensbetydende med at jeg vil at jungeltelegrafen skal jobbe for fullt.

ORIGINAL: Rebecca85

Herregud så skremmende [&o] håper du vil føle deg bedre snart, stor trøsteklem[:)]

Åh himmel!!!!
Utrolig godt å høre at du har en så ålreit sjef og at du får styre dagene dine litt selv, kan godt forstå at det trengs når man blir utsatt for sånne ting.
Håper gjerningsmannen blir tatt, selv om det kanskje ikke er kjempesannsynlig...
Og at du får den hjelpen du trenger til å komme deg gjennom dette.. dette også..

Sender deg en stor klem!

OMG, stakkars deg. Begynte å grine når jeg leste alt dette.
Men for noen gode kolleger du har, å du må bare bruke skulderen dies, de skjønner du trenger det....[:(]

Høres helt grusomt ut! Sender en haug med klemmer din vei!!

Herregud så skremmende [&o] håper du vil føle deg bedre snart, stor trøsteklem[:)]

Godt å høre du blir tatt vare på, så får vi håpe du kommer deg på beina igjen kjapt.
Klem til deg [:)]

Stakkars!!! Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt på dine vegne[:(]

Takker for alle klemmene, det varmer faktisk mye!

Det er desverre liten sannsynlighet for at gjerningsmannen blir tatt, da man ikke fikk fanget ansiktet hans på kamera. Jeg rakk heller ikke få det med meg, for jeg tenkte kun på å beskytte ansiktet mitt.

Det er litt ekkelt å tenke på at den mannen kan plutselig stå foran meg i kassa og handle noe av meg...
Men jeg beit meg merke i en bestemt lukt, og måten mannen pratet på. Noe som igjen har ført til at hver gang noe lignende kommer i kassa, kaster jeg nesten opp og tårene bare presser på.

Men jeg har begynt å bevege meg alene utendørs igjen, turte å gå tur med Skrekken i går kveld[:)]
Hvem er så dum at en går på en med en så stor og skummel hund liksom[8D]

Godt arbeidsplassen din tar vare på deg også!

Å kjære vene[&:] Jeg får helt vondt på dine vegne[&o]
Sender deg en haug med klemmer og varme tanker, selv om det egentlig ikke hjelper noe fra eller til men..

Back
Topp