i går *shopping*

Bebibooms

Gift med forumet
var d jo kjempe salg på butikkene her... 2 års jubileum på senteret... så... jeg skrev klar liste på morningen... og gikk ned å fikk gjort unna 15 jule gaver.... jahoooo....[:D] det var GØØØY.... fikk skikkelig julestemning (en smule tidlig) så når jeg gikk utav senteret etter deilig middag m en jente gjeng, stor shopping... så snødde det... måtte skrape bilen... [:D] deilig...[:D]

kjøpte meg litt selv og, vinterjakke i str xl... får den rundt magen en goood stund...[:D] en svart cardigan m puffermer, en strikkejakke, en veske m sløyfe og diamant, ullsokker... sånne till oppå låret... deilig... [:)] 

stooorfornøyd...[:D]

Så digg å finne så mye på salg! [:D][:D][:D]

Så moro!!![:D][:D]

Må vel få skrevet en liste snart jeg og... [;)]

Var deilig å få på seg alle jakkene igjen. Passa fint nå når det er så kaldt ute!!![8D][;)] Stor fordel ved å være ferdig før vinteren..[8D]

jøss, så utrolig digg!

kjenner at når det kommer noe penger inn på kontoen, så skal også jeg få shoppa inn noe julegaver[:D] iallefall begynne å tenke på de[;)]

så digg å få handla noe til seg selv da!

jeg er dårlig til d, handler jo bare til trygve... jeg må kjøpe meg en vinterjakke i vinter[;)]

oioioioi - gud for en vellykket shoppingrunde [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Deilig å kunne kose seg med julegaver uten å stresse [:)]

Gøy med salg! [:D]

flaks at vi ikke har bebi butikk her... hehe... hadde vel shoppa halve shappa... hehe...[:D]

Woooow så flink du har vært!!!

Så deilig å få så masse unnagjort da![;)]

ORIGINAL: Vand

Så digg å finne så mye på salg! [:D][:D][:D]

er veldig glad i salg[:D]

Back
Topp