I går (langt...)

~Maja~

Elsker forumet

Åå... må bare få ut litt frustrasjon...

I går laget jeg en fin middag til mannen min. Jeg ryddet på kjøkkenet, tente stearinlys og satte på koslig musikk. Jeg la maten fint på tallerknene våre, og dekorerte det pent. Også hadde jeg lagt to fine drinker til oss, -sånn med appelsinskive og greier. Var faktisk veldig fornøyd. [:D] Men så kommer ikke mannen min hjem til avtalt tid... [:(] Han ringte meg i halv 4-tiden for å spørre om han hadde sagt noe spes tid han skulle komme hjem til. Og jeg sa at det hadde han, kl.4. Men han kunne godt komme halv 5 hvis han ville det. Han sa han godt kunne komme hjem til 4, men vi ble likevel enige om halv 5 (for at han skulle få jobba litt mer). Men så kommer han altså ikke hjem før nærmere 6!!! Og maten sto på bordet og var KALD! [:(][:(][:(] Og jeg som hadde lagt ned så mye tid, krefter og kjærlighet i den!!! *kjeme skuffet*

Må nesten legge til at han var veldig glad da han kom hjem. Han ble helt taus... Takket meg mange ganger, og beklaget masse. Flere ganger mens vi spiste så han opp på meg, smilte, takket og sa han var glad i meg. Han viste virkelig at han hadde satt stor pris på det jeg hadde gjort! =) Han sa det var det beste med hele dagen. Og det gledet at han viste såpass stor glede over det da! =) Syntes bare det var så utrolig kjipt å spise kald mat!!!

~Maja~

Dumt at det ble slik, da!!!!
Men virket jo som om han fikk noe å tanke på!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: MammaIta

Ja, han gjorde nok det...

Jeg var t.o.m. såpass flink at jeg ikk "kjeftet" eller noe. Sa bare enkelt at maten var kald på et tidspunkt... Han hadde veldig dårlig samvittighet, jeg så det. Men han burde vært hjemme til tiden!

~Maja~

ORIGINAL: ~Iversen~

ORIGINAL: MammaIta

Ja, han gjorde nok det...

Jeg var t.o.m. såpass flink at jeg ikk "kjeftet" eller noe. Sa bare enkelt at maten var kald på et tidspunkt... Han hadde veldig dårlig samvittighet, jeg så det. Men han burde vært hjemme til tiden!

~Maja~

Effekten hadde nok tapt seg litt, hadde du kjeftet!!!

Tenker det gjorde sterkt inntrykk,ja![:D][:D][:D]

Back
Topp