I går glemte jeg....

lenemor

Forumet er livet
fullstendig å gratulere lillebror med "dagen" - han var nemlig ni måneder i går - trekvart år gammel! Tenk, for bare ni måneder siden lå jeg og så på klokka og ventet på beskjed fra Ålesund om han skulle komme innover til Volda eller ikke... det hadde vært et langt og "dramatisk" døgn, og jeg var plutselig mamma til et barn jeg knapt hadde sett...

I dag er jeg mamma til en stor gutt som spiser selv (i alle fall skive og frukt og sånt), som krabber, sitter, reiser seg, som elsker å kaste ball, som blir så glad at han hopper når han ser mamma, pappa eller storesøster, og som er hele familiens stolthet

Gratulerer med dagen August!

Oj[&:] Må ikke glemme slike merkedager da[:D] Han er jo så skjønn - så han på FB da han ville tegne med storesøster[:)]

Jeg glemte ikke dagen altså - jeg glemte bare å lage en tråd her, og det synes jeg han fortjener [:D]

August er for meg en liten baby! Det er så rart at han vokser synes jeg! Eller ikke når jeg tenker meg om[8D]

ORIGINAL: lenemor

Jeg glemte ikke dagen altså - jeg glemte bare å lage en tråd her, og det synes jeg han fortjener [:D]

Å ja - *pust* nå ble jeg letta altså[:D]

Gratulerer med 9 mnd og 1 dag August. Du har litt en stor gutt og en sikkelig sjarmør.

Grattis med 9 mnd da[:D][:D][:D]
Da var jo minsteprinsessen min 8 år og 9 mnd i går hun da[:D]
Fiiiiin dato han har bursdag på!

Gratulerer så masse med 9mnd August!![:)]

Syver ble 8 måneder i dag[:D]

Back
Topp