I går fikk jeg GODE nyheter

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Jeg skal bli tante igjen  Min storebror og kone har ei jente som blir 4 år snart. De strevde for å få henne, mislykka prøverør først, så klarte de det på egenhånd etter det forsøket  Og de har vært gjennom enda ett mislykka prøverør i fjor. I gårkveld sendte min bror sms om at de skal ha barn  Er såååå glad på deres vegne!!!  Hurra hurra hurra!!!  Har ønsket dette for dem lenge. Ååååh, lykke

Men, samtidig litt vemodig (føler meg fæl som føler det...) Men, de har termin 5 dager ETTER jeg hadde termin med den jeg mista

Gratulerer!![:D][:D]

Det er lov til å ha litt blanda følelser, ting blir jo rippet litt opp i siden det ikke er så lenge siden du mista. Men du blir nok gravid igjen snart og uansett om 7 mnd kan du kose deg med enda et tantebarn![:D]

Gratulerer som kommende tante[:D][:D]Blir gøy...
Skjønner samtidig at det er litt sårt for deg[&o]

Gratulerer. (..og det ER lov å ha blanda følelser. Ville nesten vært litt rart om man ikke hadde det spør du meg).

Tusen takk [:)] Det blir kjempekoselig. Bare så synd de er så langt unna. Bor i Oslo...
Gleder meg veldig til å treffe dem i påska [:)]

Vil tro de følelsene forsvinner etterhvert. ER jo KJEMPEGLAD på deres vegne [:)][:)]

Gratulerer! Stas å bli tante da! [:)]
Og krysser fingrene for at du også snart får en liten spire i magen!

Gratulerer så mye!! [:)]

Men skjønner veldig godt at det er litt blanda følelser, du har absolutt lov til det.

Graulerer så masse[:D]
Skjønner godt hvordan du har det! Da jeg mista og tok kontakt med mine to beste venniner for å få støtte i den tunge tiden viste det seg at begge var gravide,og vi alle tre skulle ha i september[&o]
Var råtøft å se de gå gjenom etter svangerskap, fødel og barseltid sammen, mens jeg som hadde prøvd lenge måtte sitte på sidelinjen og se på. Samtidig var jeg glad på deres vegne[:)]
Stor klem fra meg!!

Godt å se at det er normalt at jeg føler litt vemod, selv om jeg er kjempelykkelig på deres vegne [:)]

Tusen takk alle sammen [:)]

Lilletrampepus: Gratulerer til deg også [:)] Koselig [:)]

Back
Topp