i går begynte jeg...

Mspower

Forelsket i forumet
... på puregon :) endelig :D
i dag er det en uke ca til vi drar :) drar natt til fredag neste uke :D
Ringte st.olav i går ang blødningen min,men den skulle gi seg når jeg var i gang med puregon;)

Kjenner faktisk jeg gruer meg mer nå enn med de andre forsøkene :/ vet ikke hvorfor..
sikkert redd for att det skal gå dritt igjen,selv om både jeg og min kjære har trua på att alt ser bedre ut denne gangen... :)

Men... gleder meg masse masse masse til å møte ..Lykke.. :D :D :D blir kjempe kooos... som sist ;)

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer som stikker [:D]
Skjønner godt at du gruer deg litt, det er noe med å gå igjennom mange forsøk, man blir litt mer avventenede og skeptisk til det hele for hvert forsøk. Ihvertfall blir jeg det!

Men vet du snuppa, nå har du jo bedre sjanser enn NOEN gang tidligere. Jeg har håpet og troen på at det skal klaffe for dere denne gangen! [:)]

Heldiggris som skal treffe ..Lykke..! *sjalu* Det blir sikkert kjempekoselig! Lenge siden hun har vært her inne [8|] Du må hilse.

Signerer.

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer som stikker [:D]
Skjønner godt at du gruer deg litt, det er noe med å gå igjennom mange forsøk, man blir litt mer avventenede og skeptisk til det hele for hvert forsøk. Ihvertfall blir jeg det!

Men vet du snuppa, nå har du jo bedre sjanser enn NOEN gang tidligere. Jeg har håpet og troen på at det skal klaffe for dere denne gangen! [:)][link=http://forum.babyverden.no/javascript:void(addSmiley('body1',%20'http://forum.babyverden.no/image/s1.gif'))][:)][/link]

Heldiggris som skal treffe ..Lykke..! *sjalu* Det blir sikkert kjempekoselig! Lenge siden hun har vært her inne [8|] Du må hilse.

Takk snuppa :)
slik blir jeg å.. godt jeg ikke er alene om det.

Vi får håpe du har rett att sjansen er bedre nå :) :D

Jepp :D er kjempe heldig som skal treffe hu igjen :) kosa oss masse sist :) shopping og kafe ;)
skal hilse jeg vettu ;)

ORIGINAL: Chumalunga

Gratulerer som stikker, og lykke til videre i prosessen![:)]

Tuusen takk :D

ORIGINAL: Chumalunga

Gratulerer som stikker, og lykke til videre i prosessen![:)]

sign[:D]

Grattiz som stikker og tiden frem over.. Alle gode ting er 3.. Nå må det klaffe for dere...
Har en følelse for det...
Krysse krysse...

Masse lykke til! Håpar virkelig at det klaffar for deko no! [:)]

ORIGINAL: IVFProver84

Grattiz som stikker og tiden frem over.. Alle gode ting er 3.. Nå må det klaffe for dere...
Har en følelse for det...
Krysse krysse...

Tusen takk :) :) :)
Alle gode ting er 3 ;) men hvis man regner med frys,så får man si : på det 4.skal det skje ;)

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Masse lykke til! Håpar virkelig at det klaffar for deko no! [:)]

Tusen takk :D :D :D

Lykke til[:)]

Får håpe dette forsøket blir lykken for dere[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Lykke til[:)]

Får håpe dette forsøket blir lykken for dere[:)]

Takk for det :) vi får håpe dette funker :D

Back
Topp