I går angret jeg..

HanneHM

Gift med forumet
Virkelig.. Angret på hele svangerskapet, og hadde gjort det noen dager.
Alt var tungt og vondt, og det er det jo enda..

Men, i dag er alt så mye lysere.. Kan ikke huske at humøret har skiftet så ekstremt de forrige gangene. [:-]

I dag bare gleder jeg meg, og det kribler i magen!! [:D]

Godt å høre at jeg ikke er alene.

Jeg prøvde å snakke om det med tanten min, og hun sa bare "ja, men var det ikke planlagt denne gangen da?", for en forståelse.. [8D]

Det samme sa igrunn legen, men hun skjønte jo at jeg var helt utslitt..

Er deilig å ikke ha de følelsene nå da, og kommer de igjen, så vet jeg hvertfall at jeg ikke er alene om det, og da kan jeg vel regne det som relativt normalt å ha slike tanker?

Jammen husker jeg de tankene du nevner her fra når jeg gikk med nummer 1, da var jeg 19, fyllte 20 rett før hun kom.. Hun var planlagt. Det var IKKE nummer 2, og når jeg fant ut at jeg var gravid med henne, (under gu kontroll, som en skal ha 6 uker etter fødsel, jeg tok den litt senere..), da knakk jeg sammen, ikke hadde vi jobb, ikke trivdes vi der vi bodde, vi leide en sokkel..

Nei, denne gangen er alt så mye bedre, jeg er litt eldre, jeg får penger denne gangen, tror jeg hvertfall, og mannen min er i full jobb, vi eier eget hus, har relativt ny og god bil, og jeg syns det er godt å tenke på at vi er gift denne gangen, for å få en baby i hus tærer virkelig på forholdet vårt, og da er det litt betryggende å tenke på at vi er gift..

Herlighet dette ble langt og rotete... [8D]

Ja, der sa du noe viktig.. Det å ha det fint sammen.. Er så mange som blir gravide for å redde forholdet osv.. Det viktigste er jo at forholdet er trygt og stabilt, før en blir gravid, for da er det vel større sjanse for at det skal gå bra senere og!

Vi hadde ikke vært sammen så lenge når jeg ble gravid med nummer 1, graviditeten gikk fint, men når ungen kom så ble det verre. Vi kom oss heldigvis gjennom det sammen og styrket, desverre er det få som gjør det, spesielt i en så ung alder.

Hehe, jeg ventet i noen år på frieri jeg og, men i fjor ble vi jammen gift!! [8D]

Jeg ble nettopp 25, han er 26.. La ut bilde fra bryllupet vårt inne på mine bilder nå. [:)] Må jo ha et skrytebilde jeg og. [8D]

Jeg hadde det også sånn når jeg var gravid forrige gang!! Mye tanker som gikk rundt bla om dette var det riktige og om jeg kom til å greie å være alenemor for ett lite barn. Det var datteren min og meg fra jeg fant ut at jeg var gravid til i mars i fjor [:)]. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å beholde hun og jeg har vokst veldig mye på å få hun [:)]. Dette svangerskapet er planlagt men jeg sånne tanker som dere forteller om, greier vi det økonomisk og kommer vi til å greie det generelt!! Men når jeg ser på han som jeg er sammen med og datteren min og hvor godt forhold de to har, så er jeg ikke lenger i tvil [:)]. Vi gleder oss begge to veldig mye til den lille kommer [:)]

Back
Topp