I full jobb, delvis eller helt sykemeldt?

I full jobb (7+1), og har vært det frem til permisjon i de begge forrige graviditetene også. Så håper jeg får til det denne gangen og :)

Jeg er i full jobb, 6+6, jobbet uten noe form for sykmelding eller egenmelding med de to andre. Veldig takknemlig for det :smiley-angelic001

Jeg er i full jobb og fortsetter så lenge kvalmen/brekningene ikke tar meg.
Har vært veldig åpen med lederne mine de tre forrige svangerskapene (MA), men nå føler jeg for å holde det hemmelig lengst mulig, og da må formen holde seg :smiley-angelic001

I full jobb. Sjef og nærmeste kollega vet om det pr nå. :).
Sist ble jeg sykemeldt på slutten pga høyt stressnivå, men satser på å unngå dette denne gangen.

Jeg er i full jobb (7+3), men denne uken har kvalmen kommet for fullt, og det å være på jobb akkurat nå er skikkelig utfordrende. Jeg har ikke kastet opp ennå, men føler det ligger og truer hele dagen. Ønsket egentlig å vente litt lengre med å fortelle det til sjefen, men nå er jeg litt usikker på hva som blir best.

I full jobb, men har kronisk hodepine og fatigue som jeg fullstendig overser innimellom, så den dagen det henter meg inn så skal jeg høre etter jordmor og lege.:happy:

Jobba i bolig og he akkurat sjukemeldt mej 50% for ej hekje sjangs på å jobbe langvakte i d heile tatt. e heilt skutt etter ei vanlig vakt på 7t ca. Sovna alltid på sofaen etter ei vanlig vakt eller når ej he anstrengt mej litt heime. e i uke 7 ca

I full jobb, men tar mye hjemmekontor, det hjelper!

Jeg har vært 100% sykemeldt i to uker nå, og forlenger den nok litt til. Jeg sliter veldig med kvalme og oppkast gjennom dagen, så jeg hadde ikke hatt sjans til å jobbe nå. Jeg jobber som lærer, så det å stå i klasserommet og plutselig måtte løpe til vasken for å spy, frister ikke noe særlig

Jeg har vært 100% sykemeldt i to uker nå, og forlenger den nok litt til. Jeg sliter veldig med kvalme og oppkast gjennom dagen, så jeg hadde ikke hatt sjans til å jobbe nå. Jeg jobber som lærer, så det å stå i klasserommet og plutselig måtte løpe til vasken for å spy, frister ikke noe særlig

Føler den! :Heartred Jeg jobbet på barneskole forrige svangerskap, var sykemeldt fra uke 6-12, det var helt umulig å jobbe! Nå har jeg byttet til en kontorjobb så er mye enklere sånn sett..

8+2 i dag, i full jobb, men skal til legen i morgen for å høre om å få sykemelding.. Er så veldig sliten, trøtt og kvalm hele dagen, går utover hverdagen min..

Føler den! :Heartred Jeg jobbet på barneskole forrige svangerskap, var sykemeldt fra uke 6-12, det var helt umulig å jobbe! Nå har jeg byttet til en kontorjobb så er mye enklere sånn sett..
Er nok enklere med kontorjobb, ja. For da kan du kanskje ta litt hjemmekontor også. Må være tungt å jobbe på barneskole når man er sånn kvalm. Jeg jobber på vgs, så det er heldigvis litt bedre, men fortsatt litt for slitsomt. Håper å klare og komme tilbake på jobb igjen om en to ukers tid når kvalmen forhåpentligvis har gitt seg litt mer.

Er 6+1 idag, og er 100% sykemeldt pga kvalme.. Jobber som sykepleier så var ikke sjans her å fortsette i jobb!

7+1 jobber 80% så har fast 1 dag fri hver uke. Satser på å være jobb frem til termin. Reduserte stillingen lenge før gravididet. Syns livet blir enklere slik .

Jeg er hjemme i ulønnet permisjon med jenta vår som snart er 9 mnd :nailbiting: Så jeg må holde ut frem til august på jobb sånn at jeg får tre «normale» mnd med inntekt som beregningsgrunnlag for foreldrepenger :dance008

Back
Topp