I form etter fødsel

hønemarimor

Flørter med forumet
Plutselig har energien kommet seg til litt lengre trilleturer, men phu så dårlig form kroppen er i 4 uker siden fødsel og omg så støl jg er i kroppen etter bevegelse.....
Greit å endelig gjøre litt annet på dagtid, en å bare sitte med puppen ute!
Hvordan er formen hos dere?

Overraskende bra, men prøver å ikke slite meg ut. Har hatt et par dager med mye "på programmet" og kjenner at jeg blir sliten på alle måter selv om kroppen føles ok.

Formen er veldig bra her. Pussig nok. Lite søvn og dårlig matlyst men energi å lyst til å gjøre ALT... lillegutt derimot vil kun ligge med puppen..

Så her sitter vi da... 3 uker gammel idag.

Formen er ganske grei, hadde trodd den skulle være litt dårligere sånn egentlig! Men vi koser oss på tur med vogna, på tross av lite søvn. Godt å komme seg ut:happy: Ikke helt energien til matlaging da merker jeg, klarer ikke å være kreativ med middagsideer :p

Jeg KLØR etter å komme i gang igjen! Keisersnitt og ikke lov å løfte eller trille i bakker på 6 uker, og når man da bor på toppen av et fjell med bakker på alle kanter så er det ikke så lett å komme seg ut.. kan jo kjøre ned til flatmark, men da må jeg ha noen til å løfte vogna inn og ut av bilen for meg. Vi har bæresele, men i vestlandsvær med øsende regn så er ikke den vanntett nok synes jeg. Men nå er det bare tre dager igjen med restriksjoner:D:D

Jeg KLØR etter å komme i gang igjen! Keisersnitt og ikke lov å løfte eller trille i bakker på 6 uker, og når man da bor på toppen av et fjell med bakker på alle kanter så er det ikke så lett å komme seg ut.. kan jo kjøre ned til flatmark, men da må jeg ha noen til å løfte vogna inn og ut av bilen for meg. Vi har bæresele, men i vestlandsvær med øsende regn så er ikke den vanntett nok synes jeg. Men nå er det bare tre dager igjen med restriksjoner:D:D

Hø? Nå blir jeg enda mer forvirret! Fikk beskjed om 3 uker jeg [emoji33]

Ikke lov å trille i bakker? Har ikke hørt noe om det, triller daglig i bakker :wideyed: Er det vanlig etter keisersnitt eller noe spesielt i ditt tilfelle? Løfting tar samboer seg av, tre uker igjen :p

Ikke lov å trille i bakker? Har ikke hørt noe om det, triller daglig i bakker :wideyed: Er det vanlig etter keisersnitt eller noe spesielt i ditt tilfelle? Løfting tar samboer seg av, tre uker igjen :p
Ikke noe spesielt i mitt tilfelle nei, jeg har vært kanonsprek etterpå. Forsto som at det var vanlig rutine fordi man bruker de samme magemusklene ved trilling i motbakke (vogna blir jo tung motstand) som man gjør ved løfting, og dermed burde det unngås. Skal nevnes at jeg bor i fryktelig bratte omgivelser på Vestlandet da, en liten motbakke her og der er nok ikke noe problem!

Ikke noe spesielt i mitt tilfelle nei, jeg har vært kanonsprek etterpå. Forsto som at det var vanlig rutine fordi man bruker de samme magemusklene ved trilling i motbakke (vogna blir jo tung motstand) som man gjør ved løfting, og dermed burde det unngås. Skal nevnes at jeg bor i fryktelig bratte omgivelser på Vestlandet da, en liten motbakke her og der er nok ikke noe problem!
Det høres jo logisk ut! Jeg burde kanskje vurdere en ny turløype fremover, takk for info :happy:

Her er formen veldig bra :)
Men merker at om jeg går/står mye blir jeg sliten i ryggen.

Formen er veldig bra her. Pussig nok. Lite søvn og dårlig matlyst men energi å lyst til å gjøre ALT... lillegutt derimot vil kun ligge med puppen..

Så her sitter vi da... 3 uker gammel idag.
Sånn var lillebror her og, men så plutselig var trilletur akseptert ✌️
Får håpe det blir mer søvn og matlyst etterhvert!!

Sånn var lillebror her og, men så plutselig var trilletur akseptert ✌️
Får håpe det blir mer søvn og matlyst etterhvert!!
Lite søvn men matlysten er bedret:) å pittelillebror har hatt seg 3 lengre dupper i vognen til nå så det går seg sakte men sikkert til ja:)

Går kortere turer for bekkenet gjør enda vondt til tider. Håper det snart blir bedre :-) snart 6 uker siden fødsel.

Back
Topp