I forholdet

ORIGINAL: Tassen_2

ORIGINAL: Lillyann

Hvem er den autoritære i deres forhold?

virker sikkert helt teit nå men hva betyr autoritære?

"Sjefen" ;)

JA, "SJEFEN" den som bestemmer mest, tar mest avgjørelser.....

Hmm, må nok innrømme at det er meg. Han er som regel veldig enig i det jeg mener og ønsker, men om han er uenig og han har en bedre løsning, så legger jeg meg flat :p Det skjer ikke ofte for å si det sånn da ;p

ORIGINAL: lillebebis

Hmm, må nok innrømme at det er meg. Han er som regel veldig enig i det jeg mener og ønsker, men om han er uenig og han har en bedre løsning, så legger jeg meg flat :p Det skjer ikke ofte for å si det sånn da ;p

Akkurat sånn er det her og;)

Svarte annet. Vil ikke si at noen av oss er autoritære og prøver å sjefe over den andre. Vi bestemmer det meste i fellesskap, men klart at om det er noe en av oss har bedre greie på enn den andre, eller det er noe som betyr veldig mye mer for den ene parten kan man ta en sjefsavgjørelse [;)] Men stort sett liker jeg å tro at vi er likeverdige partnere som diskuterer oss fram til ting [:)]

ORIGINAL: Tassen_2

aah..hehe.. da vil jeg si begge.. Han er jo MANNEN i huset men vi tar viktige avgjørelser isammen!
Å mannen min gjør alt for meg.. Å det gjør jeg for han også[:)][:)][:)]

Samme her [:)]

tok annet jeg

han liker å tru det er han.. [8D]
men er nok faktisk meg..[;)]
men er det viktige avgjørelser så tar vi jo dem sammen [:)]

Ingen av oss, men jeg er den mest dominerende.. [8D]

Det er nok meg[8D][:)]

Vet ikke helt

Om jeg ikke har det siste ordet blir det likevel slik som jeg mener av en eller annen merkverdig grunn.. Om det ikke blir det kommer han ofte å sier at vi skulle gjort slik jeg foreslo ol.. [8D] 

Men det er veldig forfriskende å kunne diskutere å være uenig i en sak!!

Back
Topp