I forhold til vann i kroppen...

jece85

Forelsket i forumet
Lurer litt på når man skal reagere i forhold til SF... Har hatt det i begge mine tidligere svangerskap..
Har vært litt hoven i anklene til tider. Men nå i løpet av 3 -4 timer har bena fra bak kneet og ned blitt så hovent at det er vanskelig å stå og gå. Og fingre og armer er ganske sprengt. Men vet det jo kan komme pga varmen.
Var hos jm på fredag som var og bt var på 135/85 så det var vel bra. Har ikke så mange andre tegn foruten litt svak hodepine og at jeg har vært veldig trøtt i dag (sov over 4 timer midt på dagen).
Skal til jm igjen på fredag, men vet bare ikke om jeg burde ringt for å komme innom før for å sjekke bt?

Hmm, kan ikke veldig mye om dette, men syns jo endringa di var voldsom og rask. Det sammen med at du har hatt sf to ganger før, gjør at jeg ville ringt føden om jeg var deg.

Jeg ville sjekket meg før.. du har en del symptomer..

Fikk time hos legen i morgen. Krysser fingrene for at bt ikke har steget nå. Kjenner meg generellt i dårlig form i dag. Sliten hodepine og uvel:(

Hvis du har fått hodepine og er uvel også, burde du ikke ha fått time raskere enn i morgen da??? Da har du jo nokså mange symptomer?..... God bedring i hvert fall! :-)

Jeg ville nok tatt kontakt med føden jeg, slik du beskriver formen din nå og fått komme inn der og tatt en grundig sjekk, i hvert fall at de "visste" om deg og vurderte deg. Masse god bedring!

Back
Topp