I forbindelse med fryseforsøk

snoopy81

Forelsket i forumet
hvor lenge går man på progynova? Har skjønt det sånn at man begynner på syklusdag 1-2, men hvor mange dager går man på de....[:-]

Man tar gravid test 2 uker etter innsetting. Er den negativ fortsetter du med progynova i 2 dager til og tar en ny test, er denne negativ kan du slutte. Men er du blitt gravid, skal du bruke progynova tom 12 svangerskapsuke. Da tar livmora vår over jobben.

ORIGINAL: Kanutten80

Man tar gravid test 2 uker etter innsetting. Er den negativ fortsetter du med progynova i 2 dager til og tar en ny test, er denne negativ kan du slutte. Men er du blitt gravid, skal du bruke progynova tom 12 svangerskapsuke. Da tar livmora vår over jobben.

Takk takk[:D] Er det mye bivirkninger av disse tablettene eller?[:-]

jeg slutta 12+3 for da gikk jeg tom, fikk egentlig beskjed å gå til jeg var 13+0 men trang ikke kjøpe flere for de få dagene.
Jeg tror jeg hadde de fleste bivirkninger man kan få av de tablettene, syntes det var grusomt. Var ikke forberedt på at noen små blå uskyldige piller skulle være så skumle![:)]

hei[;)]jer skal ha fryseforsøk nå,begynte på progynova på 1 blødningsdag,ul på dag 12 såhvis alt ser ok ut da så er det innsett ca 4-5 dager etter ul.jeg fikk beskjed om og bruke progynova frem til uke 13 eller 14 husker ikke helt det.var på ul i dag då har jeg gått 11 dager på progynova,skal ha innsett på onsdag[;)]dette er mitt 4 fryseforsøk,2 av forsøkene har jeg hatt og har alt av bivirkninger,de andre 2 gangene har jeg ikke merket noe.lykke lykke til[;)][;)]

dette fikk jeg beskjed om oxo[;)]Jeg fikk litt hodepine og magevondt av de,men ellers ingenting[;)]

Back
Topp