I flere forum her inne?

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen av dere som har fått termin-dato i forskjellige mnd?
Mai-juni, eller juni-juli?

Ikke enda men regne med terminen min blir flyttet til juli etter UL:(

Jeg er sånn midt imellom, så jeg blir ikke flyttet til en annen mnd, men vi har jo liksom blitt "gjengen" her inne, så jeg håper dere kan "stikke innom" nå og da:)

Nå har jeg 24 juni, da holder jeg meg bare her, mens terminen min med forrige var helt helt i starten av en mnd, da var jeg i måneden før og gjeldende måned :)

altså stemmer det på noe merkelig vis det den ul dama sa til meg.. så må jeg flytte over til juli gjengen . å da har termin 8.juli eller noe... gå fra 14.juni til 8.juli. heh... men det tror jeg ikke noe på .

så jeg skal være her :) <3

Jeg har "gått over" med alle mine, og man vet aldri...jeg har jo termin den 20. juni etter utregning, og går jeg 14 dager over...er jeg glatt i juli-gjengen jeg også :P

Jeg har "gått over" med alle mine, og man vet aldri...jeg har jo termin den 20. juni etter utregning, og går jeg 14 dager over...er jeg glatt i juli-gjengen jeg også :p

hehe, men igjen da.. så har jeg aldri gått mer enn 35 uker gravid... så vi får se om det blir mai,juni eller juli jeg får :)

uansett super hyggelig å følge en hel flokk med gærne hormonelle snupper som går gravide å er i samme situasjon som meg :)

Jeg har termin 11. juni, ihvertfall foreløbig. Men jeg vet jeg skal ta keisersnitt minimum 2 uker før, så da kommer jo liksom ungen i mai, men føler allikevel jeg hører mer til her inne- her er jeg jo mer like langt på vei som dere andre jenter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har termin 4juni men kan bil flyttet til mai ved UL

Sent from my iPad using BV Forum

Har termin 29 juni i følge mensen. Kan lett bli flyttet til juli etter ul :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har i juni men har alltid født før så ender nok i mai... Mest sannsynlig keisersnitt i mat! Vil ikke ha keisersnitt!!!

Jeg har menstermin 28 juni, så kan hende jeg blir flyttet et par dager. Følger litt med i begge forumene.

Back
Topp