I feel rich!

Bruker662dan

Elsker forumet
    Jeg og gubben fikk igjen 17000 på skatten. jeg fikk 10957 kr og han fikk igjen 6171 kr!
Det var digg det!!!! Han har gått å frykta baksmell han...

JUHUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette var en god nyhet å få på en fredag ettermiddag!

Her blir det nok en god middag til feiring ja!
Og ny seng til Leah, og ny vogn til knøtte(selv om de hadde vi måtte kjøpt alikevel da:p) men nå blir shoppinga litt mere gøy[:D] åsså får gubben ca 30000 i feriepenger... skal ikke lide noen nød i sommer vi nei...    

ORIGINAL: Nikki!

samboer fant ut at jeg kun hadde skatten 23%-hvorfor i helsikke står det alltid 36% på lønnslippene mine da?!?!?[&:]

Hmm... Det var rart...... Du har ikke tabell-trekk da? [8|] Men, eh... Det skulle jo egentlig ikke være mulig å gå i minus da heller men.....

quote:

ORIGINAL: Nikki!

samboer fant ut at jeg kun hadde skatten 23%-hvorfor i helsikke står det alltid 36% på lønnslippene mine da?!?!?

Hmm... Det var rart...... Du har ikke tabell-trekk da? Men, eh... Det skulle jo egentlig ikke være mulig å gå i minus da heller men.....

Ha-ha... Det trodde jeg også... Hadde tabell i fjor, for første gang... Stolte på den og baksmellen svei på 15.000!!!!!
Tror jeg må ha hatt totalt feil tabell!!
Og i år trekker jeg dobbelt så mye i måneden... Skal ALDRI ha baksmell igjen!!!!

Nikki: At det står 36% på lønnslippen stemmer nok på ordinær lønn, men så kommer feriepenger for 2007 (opptjent i fjor) med i skattbar inntekt, samt at du sikkert trakk bare halv skatt i desember...
Skattereglene er litt innfløkte[8|]
Men spranget fra 36-23% var ganske stort da...

Forresten... Gratulerer med penger igjen Bruble[:)]
Er sååå herlig med litt ekstra penger nå før sommeren!!

Første gang på masse år jeg ikke får igjen mellom 10 og 20 tusen, men heldigvis får sambo igjen mer enn jeg ble skyldig, så totalt ender vi på 7.000,- i pluss...

Ja er det ikke deilig å få litt til overs.

Fikk igjen litt over ei halv månedslønn, så jeg er kjempefornøyd. Fryktet baksmell, men slapp heldigvis unna. PHU. Irriterer meg dog over at jeg med en gang begynner å tenke på hva jeg skal bruke pengene på....hva med å spare forresten???

Fikk over en månedslønn igjen jeg.... har ca 9000 i dagpenger til vanlig, så dette var gøy[:D]   Pengene skal vi bruke på barna. ny seng til Leah, sankasse, huskestativ, vogn til Linus. Alt dette hadde vi kjøpt uansett, men er greit å ikke måtte bruke av de  "vanlige" pengene på det.   

Back
Topp