I følge kinesisk fødselskart får eg...

Hvis det stemmer, bærer jeg på ei jente. Magefølelsen min sier motsatt. Men uansett hva: hjertelig velkommen :blob5

Bryr meg fint lite eg også,hadde vert kjekt med 2 av hver,men blir like glad uansett :)

Her har det stemt med begge gutta- så får vi bare vente å se om kartet får rett en 3. Gang også- i så fall blir det ei jente!

Stemte ikke med eldste, så vi får vente i spenning og se hva ul sier ;) hvis det stemmer denne gang blir det en jente til hos oss.

Hvis kartet er riktig så blir det en jente denne gangen også. Kartet stemte med nummer 1 (jente), ikke med nummer 2 (kartet sier gutt, det ble jente).

For oss spiller det ingen rolle hva det blir. Det hadde vært gøy med en gutt siden vi har to jenter, men er det en jente så hadde det vært trygt og godt, for jenter kan jeg jo ;)

Hvis kartet er riktig så blir det en jente denne gangen også. Kartet stemte med nummer 1 (jente), ikke med nummer 2 (kartet sier gutt, det ble jente).

For oss spiller det ingen rolle hva det blir. Det hadde vært gøy med en gutt siden vi har to jenter, men er det en jente så hadde det vært trygt og godt, for jenter kan jeg jo ;)
Samme her, stemte med en av de men ikke den andre. Husker ikke hvem av dem, men kartet sa hvertfall at en av de skulle vært gutt, men jeg fikk jente.
Denne gangen sier kartet at vi skal få jente. :)
Mannen har lyst på det da han har to gutter fra før. Jeg har to jenter men det gjør så absolutt ingenting med en jente til :)
Det viktigste er at barnet er friskt :)

Hvis det stemmer, får vi også en gutt :) Hadde vært litt morsomt med en gutt i og med at det bare er vi som kan føre etternavnet videre (aberet med et sjeldent navn...), men samtidig har vi bare ei jente i slekta fra før og hadde vært morsomt å gi henne ei kusine å kunne dolle litt med :P Uansett så tar vi det vi får og krysser fingrene for at det er et friskt lite barn som kommer :D

Så lenge lille er frisk er d egentilig d samme.. Men ønsker veldig en jente til....:) Men etter kartet blir d gutt.. Stemte på første så nå får vi se...

Kartet påstår at det skal bli ei jente. Men jeg har to jenter fra før der fødselskartet har påstått at det skal bli gutter, så tror ikke helt på dette akkurat. Det får bli det det blir, ønsker meg et friskt barn, så får det være det samme om det er jente eller gutt. :)

Ifølge den får jeg jente denne gangen, men vet ikke om jeg stoler helt på det. Det har jo uansett ingenting å si, vi blir like glade uansett :)

Nr 1 skulle bli jente i følge kartet men ble gutt

Nr 2 skulle være gutt og er gutt

Nr 3 skal enten være gutt eller jente. Dvs at jeg har regnet meg frem til at med min sene eggløsning så har vi unnfanget barnet i overgangen oktober - november. Kartet viste gutt på oktober og jente på november.

Så mye aggresjon jeg har om dagen tror jeg det er en gutt med MASSE testosteron =)

Det stemte ikke på oss sist gang. Fødselskart sa gutt, alle mytene sa gutt, og alle mente det var gutt. Men på UL viste det jente, og ut kom en vakker prinsesse! :-)

Det hadde vært fint med en jente til, med tanke på arvetøy og storesøsteren selv. Og det at jeg nå er en jentemamma. Men kommende storesøster tenker også på pappaen, som da må holde ut med tre jenter. Hi hi! :-) Pappaen selv er glad for alt, og det er jeg også! :-) Det viktigste er at barnet er friskt og raskt, med ti fingre og ti tær! :-)

Herlig med en av hver, men også herlig med to av samme kjønn.:-) Så vi får vente og se. Det blir spennende! Lurer litt på om jeg skal la kjønnet være en overraskelse jeg, for det blir jo bra uansett! :-) Men, så har jeg jo lyst til å kjøpe inn noe nytt babytøy også, uansett kjønn, så vil nok vite! :-)

PS: kommende storesøster vet ikke at hun er det ennå. Men husker vi snakket om det en gang, da vi snakket om søsken til de i klassen hennes.

Nr 1 skulle bli jente i følge kartet men ble gutt

Nr 2 skulle være gutt og er gutt

Nr 3 skal enten være gutt eller jente. Dvs at jeg har regnet meg frem til at med min sene eggløsning så har vi unnfanget barnet i overgangen oktober - november. Kartet viste gutt på oktober og jente på november.

Så mye aggresjon jeg har om dagen tror jeg det er en gutt med MASSE testosteron =)

Jeg er også i tvil grunnet dette månedsskiftet! :-)
Men stoler uansett ikke på dette kartet.
Har masse kviser på haka jeg, så tenkte gutt grunnet testosteron. Men når jeg tenker etter hadde jeg samme mengde kviser med datteren min. Om EL kalkulatoren stemmer, blir det mest sannsynlig jente, da ting skjedde ca. 3 dager før. Men nå vet jeg jo ikke når EL var da, så blir bare spennende å se! :-)

Back
Topp