I et hav av stellevesker!

Jeg er en veskoman :-P

Har vært innom noen stellevesker :-P

Først hadde jeg en Aida fra Bystroom som jeg skrev om over her. Den måtte jeg bare droppe, og brukte en vanlig veske med lang skulderstropp.
Her er Aida:
1475262131755.jpg

Når vi skulle ha nr 2 ville jeg ha en ordentlig stelleveske.

Valgte da en jujube, modell be all. Den var av de største den gangen, men er sikkert større modeller nå.

Den synes jeg ble for liten igjen, men den var lett og hang fint på vogna.
1475262198460.jpg
1475262213471.jpg
(jeg hadde ikke disse fargene)

Da gikk jeg rett og slett for skiphop studio! Det er den beste veska jeg har hatt!! Den var så lett og bære, og masse plass!
Den manglet lang skulderstropp, men siden den var så lett var det ikke noe problem. Og med sånne kroker så fungerer det fint.

Jeg vet ikke om de lages lenger, men gjør den det anbefaler jeg virkelig den. Den er lekker å se på og. Og samboer brukte den uten problem.
1475262542284.jpg

Et tips i tillegg for å ha god plass i veska:
Bruk ziploc-poser til feks klær, og når du skal lukke posen så ruller du først posen sammen mot åpningen før du lukker så du får klemt ut lufta. Da får du vakuumpakket klærne og de tar mindre plass ;-) Det kan du gjøre med flere ting.

Hva heter den mer enn byStroom?
Den første veska jeg kjøpte var en "Aida" fra Bystroom. Men der var veska såpass tung i seg selv, at når jeg fylte den med det jeg trengte og hang den på vogna så opplevde jeg at vogna nesten velta... Og vogna var en emmaljunga edge, og den er ikke lett å velte..

Så cluet er å velge en veske som i seg selv knapt veier noe.

Den heter June. Vekt på selve veska har jeg ikke tenkt på. Håper det går fint med denne likevel, men den er nok ikke av de letteste.. :)

Den heter June. Vekt på selve veska har jeg ikke tenkt på. Håper det går fint med denne likevel, men den er nok ikke av de letteste.. :)
Nei man vet sjelden hvordan det blir. Ville bare si ifra :-)
Jeg hadde min under vogna mens jeg brukte den da, følte det tryggest.

Back
Topp