I enden av regnbuen er skatten.

Missy85

Forelsket i forumet
Ligger nå her da, med gravid symptomer.. Er trist og trøtt, prøver holde motivasjonen oppe. For i November skal vi hente lille bøllefrøet som vi spontant sa ja til å skaffe oss. Vi har alltid likt dyr og snakket mye om hund en dag.. Men så ble det bebis før hund og hus. Også ender det med MA.. Kjenner meg hjelpeløs til tider, redd kroppen min skal lure meg igjen. Klarer jeg og ta vare på en sårbar skapning som trenger mye omsorg og tålmodighet? Jeg vet vi klarer det og jeg kommer gjøre alt for bøllefrøet som er av rasen SH. Vil bare bli ferdig med blødning og symptomer.. Vet jeg kommer sove halve dagen i dag. Jobber ikke, så kan gjøre det.

Hadde sammenbrudd i går. Kroppen orket ikke mer. For tidlig, jeg vet. Kroppen holder på å helbrede, men oppegående må jeg være ellers faller vi begge ned i tomrommet. Det sies at man finner skatten i enden av regnbuen. Jeg håper det er sant fordi selv om jeg har hatt 2 aborter tidligere. Så ble min største redsel sann. Og miste noe kjært uten planlagt abort. Det føles som et svik av kroppen min.. Og jeg blir ikke yngre med pcos, høyt blodtrykk osv. Bah..
 
Uff, det er så trist når det ender sånn :Heartred Føler med deg og håper det går litt bedre dag for dag.
 
Trist å lese ❤️ Selv gått gjennom MA, det er helt forferdelig.. klem ❤️
 
Takk og all ære til alle som har gått igjennom tap.
Går sakte, men litt bedre nå. Etter 6 dager sluttet jeg endelig å blø. Kom ikke mer gusj etter det så regner med alt kom ut.. 12 dager til vi skal hente valpen. Gleder oss, men vi begge kommer nok bruke tid på og heale oss etter alt sammen. Kommer i bølger hvor jeg er ok ene dagen mens dagen etter kan jeg være nedfor å trist. Er psykisk sliten.. Vi har allerede hoppet i høyet. Så for jo man se hvor det ender.. Selv om vi ikke helt et klare ennå. Men savnet etter nærhet og vite man er to om alt hjelper.
 
Back
Topp