I en drømmeverden.

Real

Gift med forumet
Drømmer dere mye?
Min drømmeverden er heelt insane!

Jeg har drømt mye hele livet. Har ikke forandret seg så mye etter jeg ble gravid egentlig heller. Drømmer ikke noe mere nå, enn før.
Jeg drømmer mye og jeg husker som regel veldig detaljert hele drømmen. Samboern min tror jeg er spik spenna gæren, for det er jo helt på jorde alt sammen.

I natt feks drømte jeg at kjæresten helt ut av det blå kom hjem og sa han ville gå ifra meg. Det ble som kasta over meg og jeg skjønte ingenting. Plutselig var jeg i treningshallen hjemme der jeg vokste opp, og kusina til samboer satt der og leste opp et dikt hun hadde laga. Tårene mine bare trilla og trilla, for jeg ville jo ikke at han skulle gjøre det slutt. Jeg gikk ut av treningshallen, stjælte en sykkel, og sykla avgårde, mens jeg gråt. Det rare var at da jeg våkna, var jeg heelt våt i ansiktet og både snørr og tårer rant. Jeg hadde skikkelig snørrete nese.. ja sånn som man blir etter å ha gråti lenge.. haha..helt merkelig:)

Har du drømt noe i det siste?
El husker du en drøm fra tidligere?

haha. merker drømmer makes perfect sense i drømmen. Selvsagt kunne du dra fra det stedet til det andre stedet uten problemer :P kan ikke huske noen drøm siden jeg ble gravid.

Back
Topp