i en diskusjon

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
er du flink å forholde deg saklig eller har du lett for å gå på personen du diskuterer med?

type "herregud så DUM DU er a!"
eller "jeg hører hva du sier, men er uenig fordi..." [8D]

Mener du at folk bør mene det samme for deg, eller respekterer du at andre mener noe annet og forholder deg til det?

Jeg liker å diskutere, men på noen punkter så tror jeg at jeg har vanskelig for å "godta" at jeg ikke får "snudd" den andre parten

Men stort sett ser jeg på meg selv som ganske flink til å hode meg saklig.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Samme her..

Jeg er litt sånn enkelte ganger:

så bra![:D]

Hvis det er en saklig diskusjon, kan jeg beholde roen. Jeg kan forstå hvorfor andre mener det de mener, men jeg kommer ikke til å skifte mening fordet. Prøver heller ikke å få de andre til å mene det jeg mener.

Alle mennesker har egne meninger. Man må få lov å mene det man vil, uten at andre skal forklare hvor dum du er som ikke har samme oppfatninga.

Tror jeg stort sett klarer å forholde meg saklig.. iallefall når det er skriftlig.
Tror nok min mann har fått noen slike: "er du helt tett eller?" [:-]

jeg aksepterer at andre har andre meninger en meg jeg kan godt hver enig om å hver uenig, jeg har sterke meninger og kanskje d kan virke litt kvast slik er d i virkligheten også men håper at folk syns jeg er sakelig , jeg kaller hvertfall ingen dumme eller andre ting pga deres meninger.
men jeg kan bli litt gira i en diskusjon og kan kanskje forsvare min mening med nebb og klør , har jeg feil så er d greit da skal jeg hevr enig i d hehe

Her har vi blitt enige om å kunne være uenig [:)]

Liker ikke diskutere og unngår det!

Forskjellige meninger har man fordi man er forskjellige - sånn er det jo bare.

Det respekteres! [:)]

liker egentlig ikke å diskutere[&o] føler eg altid havner i en diskusjon med folk som VIL at eg skal mene det samme som de, eller folk som mener først det motsatte av meg, for så å putselig å snu og påstå at det e de som mente deg eg sa først. [>:] [8|]

Spørs helt hvem jeg diskuterer med og om hva. Når det gjelder sambo har vi i stor grad lært oss at vi kan være enige om å være uenige. En kamerat av sambo derimot er fryktelig usakelig og da blir jeg lett enda mer usakelig, vi liker ikke hverandre så godt og har ulike og sterke meninger om det meste. Med lillebroren min blir jeg lett belærende og sier ting som "lille venn" "når du blir tørr bak øra" osv.

Med en god del øvrig familie(spesiel mannen til tanta mi) blir jeg hissig når det gjelder en type diskusjon som har vært evigvarende siden jeg ble sammen med U. Som er muslim og derfor sikkert ond og kontrollerende.

Ellers klarer jeg for det meste å holde meg saklig og har lært å kontrollere tempramanget mitt mye bedre enn før.

Jeg liker å tro at jeg som oftest er saklig, men noen ganger når jeg diskuterer noe med mannen min så blir jeg så overrasket av at han ikke mener det samme som meg. Da blir jeg helt overbevist om at han må ha misforstått hva jeg mener så jeg diskuterer og forklarer på nytt og på nytt helt til han enten skjønner at jeg har rett eller til jeg blir så frustrert at jeg eksploderer[&:] Oj...kan vel se ut til at jeg er mindre saklig enn jeg først antok[8D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Samme her..

Jeg er litt sånn enkelte ganger:

så bra![:D]

Hahahahaha...

Back
Topp