I disse vognjungeltider

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Hvilken vogn syns du er absolutt finest? Hvilken har du rynket pannen litt sjokkert over? Og hvilken vogn syns du overhode ikke noe om?

Hvilken vogn skal du ha? :)

De eldre stokke vognene rynker jeg pannen til. Bebécomfort har jeg og er veldig fornøyd med. liker også simo men de er veldig store og tunge. :)

Har akkurat kjøpt Bugaboo Buffalo, og den <3 jeg!! :-D
Har Mountain Buggy fra 1 mann, men klarte ikke dy meg for ny vogn denne gang..... :-)

Jeg liker ikke så godt de "klassiske" trauste 4-hjulings vognene, de er så tunge og uhamslige........ ;-)

TFK synes jeg er finest :) disse Stokke vognene ser jeg litt rart på:p

Brio go skal vi ha :) :) stokkevognene ser litt snåle ut.. Og synes flere emmaljunga og simovogner er altfor klumpete for min smak..​

Jeg digger Mountain Buggy fra Urban Jungle! Holder på å bestille ny 2013 modell på Ebay nå.. tenker å gå for grå. Har supersnille foreldre som sponser ny vogn til tulla :)

Godt det finnes ei vogn for de fleste :) Selv syns jeg Stokke ser litt snål ut, liker ikke utseende på brio-, basson- og trollervogner og elsker Emmaljunga :D

Vi skal ha Emmaljunga denne gangen. Har fra før hatt Simo, quinny, og tfk :) Også noen triller oppå der igjen :P

Oppesen :)

Har akkurat kjøpt Bugaboo Buffalo, og den <3 jeg!! :-D
Har Mountain Buggy fra 1 mann, men klarte ikke dy meg for ny vogn denne gang..... :)

Jeg liker ikke så godt de "klassiske" trauste 4-hjulings vognene, de er så tunge og uhamslige........ ;-)

Tror vi har relativt lik smak på vogner. Syntes Bugaboo'en er superfin, men vet ikke helt om jeg liker den dumpa i sittedelen; hadde det ikke vært for den hadde jeg lett kjøpt Bugaboo :)

Jeg elsker MB- men har oppdaget Brio Smile; og den syntes mannen min var mest praktisk (!!!) siden man kan snu sittedelen og den har større kurv under vognen. Meeen liker ikke fargene man får den i :(

Liker bare en firehjuling som ikke er for tung, og det er Brio Happy. Men jeg orker ikke trille på en firhjuling ;)

Stokke x-plory syntes jeg er litt rar- særlig når Stokke har så mye annet kult til barn!

Back
Topp