I didnt know I was pregnant

EdonaBigMama

Forumet er livet
noen som har fulgt med på det programmet på travel and living? jeg har alltid hatt lyst til å se på det, men glemmer det alltid. noen som har sett programmet og kan forklare meg hvordan det går ann å ikke vite at man er gravid??

har ikke sett det, men man MÅ skjønne at noe er "galt" med kroppen iløpet av 9 mnd, er man aldri hos legen, merker man ikke sparkene eller at magen vokser????

Har ei på jobben æ som ikke oppdaget at ho var gravid før ho var 25 uka på vei...
Ho hadde av en eller annen grunn ikke hatt mensen på 3 år så på den måten merket ho ikke at den forsvant. Ikke hadde ho no spesielt med tegn på at det kunne være no heller, men da det begyte å sparke og slik fikk ho misstanke og de var på ultralyd og jau da 25 uka på vei.

Syns det er skikkelig snålt hele graia at det er mulig!!
Jeg har aldri vært gravid så vet jo ikke åssen d føles..
Men kroppen forandres jo veeldig på de fleste?? Puppene feks de blir jo veldig anderledes og mange får mye mere hår på kroppen??
Å når de kjenner spark?? hva søren ska di si t sæ sjøl at d e for noe?? bendelårm?? eller luft??d
Selvfølgelig kan man nok gå en stund før man merker at man er gravid vis man er symtom fri og ikke mistenker en graviditet. men helt til fødsel syns jeg er vilt..

Back
Topp