I det kvalmen er bedre....

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
så kommer bekymringene.....

Kastet opp senest i går morges, men hadde en super kveld der jeg spiste både taco og sjokolade. Våknet i dag tidlig og var i grunnen i grei form. Og da kommer jo bekymringene.
Tok jo også en strimmel for 1 1/2 uke siden som var svak, og da var jeg 8 uker på vei. Nå er jeg 9+3 og tenker det verste. Lurer på å bestille med en UL selv om jeg så ett bankende hjerte i uke 7+2.

så kommer bekymringene.....

Kastet opp senest i går morges, men hadde en super kveld der jeg spiste både taco og sjokolade. Våknet i dag tidlig og var i grunnen i grei form. Og da kommer jo bekymringene.
Tok jo også en strimmel for 1 1/2 uke siden som var svak, og da var jeg 8 uker på vei. Nå er jeg 9+3 og tenker det verste. Lurer på å bestille med en UL selv om jeg så ett bankende hjerte i uke 7+2.
Du får bestille UL om det hjelper på. Ellers er det jo ikke så lett å si. Satser på at alt er som det skal

Du får bestille UL om det hjelper på. Ellers er det jo ikke så lett å si. Satser på at alt er som det skal
Enig her. Om en ny UL kan hjelpe på bekymringene så ville jeg gjort det :)

Jeg tror du skal være glad, hvis kvalmen bedrer seg :-D
Er ganske vanlig at symptomene kan variere fra dag til dag..

Med eldste forsvant kvalmen over natten. Bare nyt det:)

Kvalme har en tendens til å forsvinne over natten for mange :) prøv å nyt det istedenfor

Back
Topp