I den siste dagene...

Nøsste

Gift med forumet
har jeg hatt sånne murringer i nedre del av magen. Som om jeg skal få TR. Vet dere om det er normalt......dette er jo det første forsøket mitt. Så det er ikke alltid jeg vet,hvordan ting skal fungere. Skal ta test den 26/6

Det har jeg hatt lenge nå, så det skal du ikke bekymre deg for [;)] Er jo bare ei uke til testing, så mulig det er spiren som slår rot du kjenner [:)]

Jeg hadde i allefall mye mensenmurringer, startet ca. 3 dager etter egginnsetting og nesten helt fram til testing. Også har det bare fortsatt..

Håper det er et godt tegn for deg! [:D]

Åje.......tenk kunne deet vært spiren som hodler på og fester seg!!!!!Det krysse eg alt eg har for!!!!!![:D]

jeg hadde de første dagene etter uttak,men det var nok bare smerter fra selve uttaket. var noen dager fri fra det, så kom det igjen og siden har det vært. slikt hadde jeg sist også[:)]

håper det er spiren[:)]
spennende dette......

Dette her blir spennedes jenter, det er mange rugere her nå[:)]

ja,jeg håper det så strekt at det er spiren som har klort seg fast. Måtte ut og gå meg en tur nå i kveld,følte sånn ett press i nedre del av magen. Hjalp noe,men nå når jeg satt meg ner, kjenner jeg det begynner igjenn!

ORIGINAL: twinanne

Dette her blir spennedes jenter, det er mange rugere her nå[:)]

Vi får håpe på positivt svar[:D]

Murringer hadde jeg i massevis før jeg testet også! Så jeg krysser fingrene for deg!!![:)]

Back
Topp