i dag

idilar

Betatt av forumet
i dag har vi..... og  [:D] og nå skal vi på trille tur[:)] hva har dere gjort da jenter??

I dag har jeg hittil sovet....... Skulle egentlig vært på jobb i dag - det er mannen som er hjemmepappa på mandager, men jeg er sjuk..... [&:] 

Begge ungene har vært sylta forkjøla, og stakkars lille Vilde er så tett i nesa om natta at hun våkner og gråter fordi hun ikke får puste... De er heldigvis på bedringens vei - nå er det min og mannens tur... [:'(]

Hmmmmmmmmm...snuppa her har også begynt å bli snørrete igjen [>:] Vi har forøvrig vært en tur på trygdekontoret idag - kjekt å få vite når man eksakt skal begynne å jobbe igjen [8|] Men det var ikke lett, nei! Vurderer litt å ta i bruk tidskonto 50-50. VANSKELIGE GREIER [>:] ....valgets kval [8|]

Har ikke gjort så mye egentlig. Jenta mi sov så lenge i dag, at nå er hun akkurat ferdig med måltid nr. 2. Mens hun sov luren sin i mellom måltidene spiste jeg frokost, tittet litt her på bv, småryddet litt osv (brettet litt klær, ryddet ut av oppvaskmaskinen osv). Neste trekk nå er en hardt tiltrengt dusj... Flyr jo rundt her med ulltrøye p.g.a. at jeg stadig har problemer med tette melkeganger, og når jeg fyrer i ovnen blir det ofte for varmt, særlig når jeg har en stor og varm baby på fanget i tillegg. Skikkelig svett og ekkel, med andre ord!

Her regner det dag etter dag for tiden, så det blir dårlig med trilleturer. Dårlig med frisk luft i det hele tatt...

Strikket for det meste.. hihi.. holder på med ett ullteppe til ida. [:D] 
Ellers bare dusjet..
MEN.. nå  skal jeg bli litt produktiv. har kontainer ute, så nå skal boden snart tømmes for skrot [8D] 

Vi har vært ute og skulle handle litt ting til Tobias,men merket når jeg skulle betale at jeg var blakk..hehe...Så det ble ikke noe handling..
Ellers vært på besøk...
Nå sover lillegutt...

robin har stått å kikka ut vinduet og sett etter pappaen sin og jeg har laga litt barnemat..
ja..og så har vi ca 5 favner ved som må skares...[:'(]

ORIGINAL: Ihne

Har vært på BV treff idag vi[:D][:D]

Kom akkurat inn døra, og skal straks begynne med middag.

så gøy da!!
vi skal på lørdag[:D]

Back
Topp