I dag....

Tjukkebollepus

Forumet er livet
....skal eg på WASP-konsert!!!!!   
 
kos deg kjempe masse[:D][:D]
 
hørtes kjekt ut! herlig å få komme seg ut litt! Kos dere masse[:D]
 
ORIGINAL: lilletrampe

WASP???[8|]

men kos deg

 
Signerer!!
 
d er et metal band. [:)]
 
ORIGINAL: Minni84

d er et metal band. [:)]

var populære på 80 og 90-tallet.

Kos deg [:)][:)]
 
Back
Topp