I dag

miss25

Elsker forumet
kom endeli tanta på besøk[:D] på dag 51..

Ringte de på medicus, skal dit i morgen tidlig og hente reseptene på sprøyter, så da blir det sprøyteoppstart i morgen eller fredag[:D][:D]
Er veldig fornøyd og spent nå[:D]

Så spennende! Lykke til med sprøytestart da 

ORIGINAL: MsRose

Tusen takk jenter[:D]

Så spennende! Lykke til!
Vi bruker også Medicus [:D]. Artig å høre om flere derfra.
Jeg skal i gang med 2.forsøk nå, gleder meg masse og håper det går rette veien denne gang.

ORIGINAL: Honning

Så spennende! Lykke til!
Vi bruker også Medicus [:D]. Artig å høre om flere derfra.
Jeg skal i gang med 2.forsøk nå, gleder meg masse og håper det går rette veien denne gang.

Tusen takk[:)]
Vi er kjempefornøyde med medicus[:)]
Når skal du i gang med 2 forsøk da?

Så spennende. Masse lykke til med oppstart. [:)]

Så bra då[:)]

Detta blir spennande[:D][:D][:D]

ORIGINAL: miss25

Vi er kjempefornøyde med medicus[:)]
Når skal du i gang med 2 forsøk da?

Er fornøyd med Mediscus vi også.
Skal igang snart, har ikke fått papirene enda, men regner med de kommer i posten imorgen.
Planen er visstnok nedregulering med "Procren depot" 19.mars, så blir det Puregon etterhvert. Denne gangen blir det nedregulering, sist hadde jeg kort protokoll. Men jeg responderte ikke så godt på det. Eggene brukte laaaaang tid på å modnes, sprøyter i 30! dager.... Så håper på litt færre sprøyter nå. 

Åååå! Det var gode nyheter Miss25! Gleder me over å høre det! Krysser fingra for at alt går bra med sprøyteperioden! Skal ha kort behandling siden du ikke skal ha spray??[:)]

ORIGINAL: wishingstar

Åååå! Det var gode nyheter Miss25! Gleder me over å høre det! Krysser fingra for at alt går bra med sprøyteperioden! Skal ha kort behandling siden du ikke skal ha spray??[:)]

Skal ha kort behandling ja, tok første sprøyte i dag[:)] Puregon 125 ie..
Skal på første ul på mandag[:D]

ORIGINAL: miss25

ORIGINAL: wishingstar

Skal ha kort behandling ja, tok første sprøyte i dag[:)] Puregon 125 ie..
Skal på første ul på mandag[:D]

Oj! Så herlig at det skal gå så kjapt!! jeg må vente på IKM ca 17  mars, og spray helt frem mai. Men har enda et miniminihåp om at vi skal klare det selv nå... siste sjangse før prøverør.

Så spennende[:D][:D]
Lykke til med oppstart[;)]

kjempe masse lykke til[;)]

ORIGINAL: MsRose

sign

Back
Topp