M MV07 Gift med forumet 5 Des 2007 #1 fant jeg en kjole til julegallaen [:D] Første kjolen jeg så var akkurat den jeg letet etter!! Så da er det bare sko og nytt hår som mangler [8D]
fant jeg en kjole til julegallaen [:D] Første kjolen jeg så var akkurat den jeg letet etter!! Så da er det bare sko og nytt hår som mangler [8D]
Bollapinnsvin Elsker forumet 5 Des 2007 #2 Det er kult!!!! Deilig å ha noen klær å ha på seg [:D][;)] Galla ja. . . det hørtes kjedelig ut!!!! [:D][;)]
Det er kult!!!! Deilig å ha noen klær å ha på seg [:D][;)] Galla ja. . . det hørtes kjedelig ut!!!! [:D][;)]
PappatilMalin Glad i forumet 5 Des 2007 #3 $$$$$ syntes jeg kjente lommeboken min ble tynnere i dag $$$$$
M MV07 Gift med forumet 5 Des 2007 #4 Det var faktisk mine egne bursdags penger din gjerrig knark [8D]
PoppyL Gift med forumet 5 Des 2007 #5 ORIGINAL: TMB Skal du på galla?[:D] Får vi se bilde eller?[:D][:D]
M MV07 Gift med forumet 5 Des 2007 #6 Julebordet på jobben min skal være på et opplegg i Stavanger forum, med middag og konserter. Det var vist julegalla de kalte det :)
Julebordet på jobben min skal være på et opplegg i Stavanger forum, med middag og konserter. Det var vist julegalla de kalte det :)
*LC* Gift med forumet 5 Des 2007 #7 ORIGINAL: TMB Skal du på galla?[:D] Får vi se bilde eller?[:D][:D]