I dag

Benz

Glad i forumet
har vi vært på helsestasjonen på 3 måneders kontroll[;)], og fikk to sprøyter, en i hvert lår! Håper han ikke reagerer noe særlig, gråt når han fikk de da! Mammaen trøstet med pupp[:)]. Er så tøysete selv når det gjelder sprøyter[:o], så turde ikke holde han mens hun stakk, jeg så en annen vei og holdt for øra [&o] (herregud, den mora, men hs bare lo...alt er lov, sa hun, heldigvis[;)]).

Noen av dere andre som har fått reaksjoner med feber eller annet????

Så var han blir "stor" da, hele 4880 gr og 57,5 cm lang[:)], 11 uker og 4 dager.

ORIGINAL: AnitaLille

Vi glemte bort timen til 3mnd-kontrollen vår på onsdag vi[&:] Har fått ny time til onsdagen igjen. Får henge opp post-it lapper så jeg ikke glemmer det[8D]

he, he...slikt skjer[:D]
Takk for hyggelig treff, forresten[:)], håper vi kan gjenta det.

ORIGINAL: Benz

har vi vært på helsestasjonen på 3 måneders kontroll[;)], og fikk to sprøyter, en i hvert lår! Håper han ikke reagerer noe særlig, gråt når han fikk de da! Mammaen trøstet med pupp[:)]. Er så tøysete selv når det gjelder sprøyter[:o], så turde ikke holde han mens hun stakk, jeg så en annen vei og holdt for øra [&o] (herregud, den mora, men hs bare lo...alt er lov, sa hun, heldigvis[;)]).

Noen av dere andre som har fått reaksjoner med feber eller annet????

Så var han blir "stor" da, hele 4880 gr og 57,5 cm lang[:)], 11 uker og 4 dager.

knis :) 70 gram og 3,5 cm større enn Bo-Kristian var ved fødsel :) hihi

Stor gutt han er blitt da![:)] Bra å høre at det gikk fint med vaksinen.

vi var for 2 uker siden..ho reagerte bare ved å bli litt slapp å trøtt..sov heele natta, så litt deilig[;)] fårstår gått du ikke liker å se på sprøyter, synest det var helt forferdelig å se lille jenta mi bli stukket 2 ganger[:(] heldigvis fort glemmt for dem[:)]

Ja, de vokser til [:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp