I dag

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
..er jeg akkurat like langt på vei som jeg var i mars da jeg begynte å blø. Hjertet sluttet å slå to døgn senere, og jeg endte med medisinsk abort hjemme. Nå vil jeg bare komme meg gjennom denne uka. Merker jeg ser etter blod på papiret. Det er så ferskt det som skjedde sist, så føler litt på det. Håper virkelig det går bra denne gangen. Andre i samme situasjon? Tips til å få denne uka til å gå fort? :)
 
Har ikke tips, men føler med deg! Krysser fingrene for at det går bra! :Heartred
 
Jeg er i samme situasjon. Mistet også i mars. Har ingen tips desverre
 
Tror ikke det finnes gode tips for slikt desverre.. ikke annet enn å prøve å finne på noe..noe morsomt eller tidkrevende som tar fokuset litt bort...
Så kan man tenke hver kveld at man har kommet gjennom nok en dag..

Hilsen hun med innlegg i trusa hver dag for å være heeeelt sikker på at det ikke kommer en uoppdaget dråpe..
 
..er jeg akkurat like langt på vei som jeg var i mars da jeg begynte å blø. Hjertet sluttet å slå to døgn senere, og jeg endte med medisinsk abort hjemme. Nå vil jeg bare komme meg gjennom denne uka. Merker jeg ser etter blod på papiret. Det er så ferskt det som skjedde sist, så føler litt på det. Håper virkelig det går bra denne gangen. Andre i samme situasjon? Tips til å få denne uka til å gå fort? :)

Synes også det er vanskelig, jeg har mistet to ganger, begge gangene før hjertet begynte å slå, så jeg er veldig nervøs og klarer ikke å slappe av før jeg har sett et bankende hjerte på ultralyd, og føler meg alltid hekt utrygg frem til ultralyd i uke 12.
Eneste som hjelper her er tidlig ultralyd, og å være opptatt med andre ting å prøve og ikke gå inn på de tankene rett og slett
 
Synes også det er vanskelig, jeg har mistet to ganger, begge gangene før hjertet begynte å slå, så jeg er veldig nervøs og klarer ikke å slappe av før jeg har sett et bankende hjerte på ultralyd, og føler meg alltid hekt utrygg frem til ultralyd i uke 12.
Eneste som hjelper her er tidlig ultralyd, og å være opptatt med andre ting å prøve og ikke gå inn på de tankene rett og slett

Det hjelper med ul, men nå hadde jeg flere ul sist jeg mistet, men et hjerte som slo helt fram til blødning og smerter tiltok... men jeg må si at magefølelsen er bedre nå enn den var sist. Har mistet veldig tidlig flere ganger før, men sist var jeg kommet over uke ti. Jeg har ny ultralyd den 23, og da er jeg kommet over 12 uker. Så håper på det beste nå. Går på blodfortynnende denne gangen, så det blir i alle fall gjort noe for å forebygge ny abort.
 
Back
Topp