I dag

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Idag er jeg 17 uker da.. Går litt tregt syntes jeg.. Føles som det er døds lenge siden jeg fant ut at jeg er gravid.. Er jo en liten stund da ( 29 okt).. Gleder meg når det nærmer seg slutten...

Har da ikke tenkt å gå fravid fra oktober til oktober da GoUngen [:D]

Terminen min er 8 Juli.. Men med litt flaks så kommer den litt før [:)]

Broren min fikk ei lita jente den 14 juli.. Så kansje jeg føder da.. [:)]

plutselig er du i mål vettu[:D] ikke lenge til du er halvveis.. nyt tiden videre

Det går tregt, syns jeg også at det har gjort hele tiden, men når jeg ser tilbake har det nok godt ganske fort alikevel[:)]

helt enig.. syns også det er en evighet siden jeg så de to strekkene på testen liksom... håper det går fortere etterhvert..

Jeg tok testen 5 mai og nå sitter jeg me ei lita på 3,5 uke. Tiden har godt fort synes jeg[:D]

Skulle ønske det var meg..

Det gikk opp for meg i dag at jeg er 4 mnd i morgen[:D]Syns plutselig det hadde gått fort! Det går fortere nå som jeg er ferdig med de første 3 mnd, men den følelsen kan vel fort snu seg når kroppen blir større[8|]

ORIGINAL: Monicus

Det gikk opp for meg i dag at jeg er 4 mnd i morgen[:D]Syns plutselig det hadde gått fort! Det går fortere nå som jeg er ferdig med de første 3 mnd, men den følelsen kan vel fort snu seg når kroppen blir større[8|]

Jepp det kan du regne ned.. He he..
Gikk tregt i førsten, så superfort, og nå har det vært sneglefart en stund.... [8|]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Monicus

Jepp det kan du regne ned.. He he..
Gikk tregt i førsten, så superfort, og nå har det vært sneglefart en stund.... [8|]

Tenkte meg det ja[&:]

Back
Topp