I dag...

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
står det at jeg har igjen 60 (!) dager til min termin ;) Det går fort på en måte. Selv om tiden snegler av gårde... I dag er bekkenet værre igjen, så det meste flyter rundt meg. Heldigvis er det ok vær, så man kan ligge/sitte litt på verandaen også. Prøver å få gjort noen småting, for det begynner å klø i "redebyggehormonet" mitt ;)

Hva gjør resten av augustdamene i dag?

Har 81 dager igjen til termin. Laaangt uti August :)
Idag skal jeg vaske, vaske og atter vaske!
Begynte dagen med å farge hår, etterfulgt av å gå tur med hundene :)

Her er det 85 dager igjen, og dagen i dag blir nok en rolig dag. Jeg hadde en raid med husvask i går, så bekkenet mitt er ikke veldig sammarbeidsvillig i dag. Håper på en dag med varme og sol, så jeg kan sitte litt ute å kose meg :)

Her bedriver jeg avslapping på sofaen :P
Skal hente eldstemann litt tidlig sånn at vi kan dra å møte minstemann og pappan på en strand ikke så langt herfra hvor minstemann sin bhg har uteuke denne uka, så blir det hjem og litt middag etterpå :)
Og i kveld kommer søsteren min på besøk, skal hente henne på togstasjonen kl 22 og så blir hun til lørdag, det blir koselig :)

Her er det nå ni uker igjen og aner ik hvor mange dager :-) Er er det nok redebygging på gang. Idag er det vaskerommet som lukter grønnsåpe :-) Ble ikke ferdig da, Kjenner det også godt i bekkenet men er veldig opp og ned. I går var det så ille at jeg knapt klarte å stå/ gå idag er det bedre igjen.

Jeg har 79 dager igjen! :)
Idag har jeg vasket huset og fartet litt i bygda.. Begynner å bli nokså lei av å trø alene hjemme hver eneste dag..
Og kjenner at jeg må roe litt ned med ryddinga/vaskinga fordi kynneran har blitt så kraftige og hyppige de siste dagene! :s
Går i veggen snart!

Her er det over 80 dager igjen. Fremdeles i full jobb, men kjenner at jeg begynner å bli sliten.. Mye redebygging på gang ja?:) Har lest at det kommer på slutten:) Vi har kjøpt hus og flytter imorgen så det blir spennende:) Kjenner jeg gleder meg mest til å innrede barnerommet<3

Back
Topp