M MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013 15 Mai 2013 #21 Nesten så jeg ikke tørr å si det, men har liksom en følelse på at noe vil skje snart Menmen. Våkner vel med kula i morgen også Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Nesten så jeg ikke tørr å si det, men har liksom en følelse på at noe vil skje snart Menmen. Våkner vel med kula i morgen også Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 15 Mai 2013 #22 MaiTjohei skrev: Nesten så jeg ikke tørr å si det, men har liksom en følelse på at noe vil skje snart Menmen. Våkner vel med kula i morgen også Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Håper følelsene dine er riktige Sent from my GT-P7310 using BV Forum
MaiTjohei skrev: Nesten så jeg ikke tørr å si det, men har liksom en følelse på at noe vil skje snart Menmen. Våkner vel med kula i morgen også Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Håper følelsene dine er riktige Sent from my GT-P7310 using BV Forum