I dag..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
syns jeg hadde vært en veldig fin dag å føde på! :)

Helt enig med deg he he... :-)

kjempe enig :p hehe

Håper det for din del:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Fødestøv til deg! Kunne tenkt meg å føde sjøl idag, men her har du første prioritet ;) Hehe

Ja, jeg er jo litt utålmodig. Tross grei fysisk form, så er det en prøvelse å gå mange dager på overtid :)

Kontroll på KK på lørdag. De har visst innført ny rutine på kontroll 7 dager på overtid. Da får jeg nok vite hvor landet ligger iallefall :-) Om han ikke kommer før da. Mange har iallefall følelsen på 17.mai barn, men jeg er usikker gitt. Føles ikke ut som noe er på gang :p

Men nå må vi alle fødeeeeee! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Veldig enig med deg :) venter bare på at det smeller jeg nå :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Veldig enig med deg :) venter bare på at det smeller jeg nå :)

Haha, ja. Jeg også. Vil ha en skikkelig smell. Har hatt masse kynnere og gode tak de siste dagene, men ingenting som blir noe action ut av :)

Haha, ja. Jeg også. Vil ha en skikkelig smell. Har hatt masse kynnere og gode tak de siste dagene, men ingenting som blir noe action ut av :)

Ble strippet i går og fikk regelmessige rier, men de tok seg ikke skikkelig opp. Slimproppen har gått i dag og jeg har 3 cm åpning. Så neste gang jeg får regelmessige rier så regner jeg med at det er the real deal.. Håper bare det ikke drøyer for lenge.. :)

Jeg har faktisk dratt med meg magen ut på et forsøk på en liten joggetur i regnet, alt for at noe skal skje!! Haha.. Det ble vel mer intervall jogging, for det å jogge med stor mage var neimen ikke lett, haha!
Vil sånn at det skal skje noe nåååå....

Her knipes det igjen til i morgen kl 13.00.. Da blir jeg ferdig med en eksamen iallefall :)
Blir jo greit å få vite ståa på lørdag MaiTjohei! Men krysser fingrene for at du slipper å møte opp på den timen ;)
Håper den praksisen gjelder flere steder.. Greit å få vite hvordan det ligger an 7 dager etter termin.

Jeg har faktisk dratt med meg magen ut på et forsøk på en liten joggetur i regnet, alt for at noe skal skje!! Haha.. Det ble vel mer intervall jogging, for det å jogge med stor mage var neimen ikke lett, haha!
Vil sånn at det skal skje noe nåååå....
Åh. Gikk det bra? Jeg har vært mye på tur gjennom svangerskapet, men jogging er uaktuelt.. Kynnere, ligamentsmerter og skikkelig vond sting i magen. Jogget mye før jeg ble gravid, men måtte gi meg allerede etter 3mnd. Men jeg gikk i trapper i går da, etterfulgt av en tur på trampolinen til Vesla.

I dag har jeg vært på tråkking/shopping, og nå vasker jeg hus til den store gullmedalje.

Men det har uansett ikke påført meg noe mer enn murringer, kynnere og en veldig vold symfyse! :/ :p

Hihi! Fniser litt av alle tingene vi gjør her på slutten :D hadde det bare vært en selvutløsningsknapp ;-)

For å si det sånn så ble det vel mer rask gange enn det ble jogging, men tok det litt intervallvis.. Var ubeskrivelig tungt å jogge med stor mage og jeg kjente myyye press nedover når jeg holdt på.. Men ikke merket noe mer nå i kveld utenom de vanlige miniriene, kynnerene og nedpresset.. Men lov å håpe at det hjelper litt på modningen! :)

For å si det sånn så ble det vel mer rask gange enn det ble jogging, men tok det litt intervallvis.. Var ubeskrivelig tungt å jogge med stor mage og jeg kjente myyye press nedover når jeg holdt på.. Men ikke merket noe mer nå i kveld utenom de vanlige miniriene, kynnerene og nedpresset.. Men lov å håpe at det hjelper litt på modningen! :)
må si at jeg synes du er sprek som prøver deg på jogging..! Jeg synes vanlig gåing er hardt nok for tida :D

Hihi! Fniser litt av alle tingene vi gjør her på slutten :D hadde det bare vært en selvutløsningsknapp ;-)

ja, det er nå såpass at vi har noe å styre med.. Hehe.. Er vel kanskje lurt for da går tida i alle fall! En slik knapp hadde ikke vært så dumt nei..! :)

Back
Topp