B bias Forelsket i forumet 13 Nov 2012 #1 Har kvalmen virkelig kommet tilbake for fult:( Kjipt når en tror det har snudd.... Vet det er et godt tegn men noe dritt i dag.
Har kvalmen virkelig kommet tilbake for fult:( Kjipt når en tror det har snudd.... Vet det er et godt tegn men noe dritt i dag.
L lykkemedto Forelsket i forumet 13 Nov 2012 #2 I know the feeling... jeg har vært sengeliggende i 6 uker :( får snart liggesår!! kaster opp nesten hver dag, men aldri mat, kun magesyre :( hjelp :( God bedring til deg!
I know the feeling... jeg har vært sengeliggende i 6 uker :( får snart liggesår!! kaster opp nesten hver dag, men aldri mat, kun magesyre :( hjelp :( God bedring til deg!
Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP 13 Nov 2012 #3 ja da er vi flere.. føler meg helt ubrukelig! ikke en kjekk følelse... håper vi alle blir bedre snart!
ja da er vi flere.. føler meg helt ubrukelig! ikke en kjekk følelse... håper vi alle blir bedre snart!
A agurknytt Flørter med forumet 13 Nov 2012 #4 Melder meg inn i denne "klubben". Håper på snarlig bedring... passe lei av å kaste opp magesyre :/