I dag..

Sylvia80

Gift med forumet

...sto det på Babyverdens MinSide: 

I dag er det mandag 23. juli, og du er 5 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Det er 35 uker og 1 dag igjen til din termin, tirsdag 26. mars.  
HJERTET SLÅR! I dag begynner embryoets hjerte å slå! Er det ikke fantastisk?

Syns det er skummelt jeg.... Og så vet jeg jo at det slett ikke er sikkert det skje ri dag, kanskje om en dag, eller to eller tre.. men i løpet av denne uka, skal det altså slå om alt er som det skal.... KJEMPESKUMMELT!!! Håper det begynner å slå, og slår som bare det, og ikke slutter å slå denne gangen... Kjenner at jeg blir skikkelig nervøs nå...

I dag er jeg 5 uker + 1 :) Hadde festeblødning i går på akkurat 5 uker :)

Festeblødning på 5+0 nok litt seint.. eller så har du hatt en annen liten blødning. Lenge siden du testa positivt da?

(Festeblødning kommer gjerne i den tida egget fester seg som optimalt sett er 6-8 dager etter eggløsning, eller tidligst-seinest 4-12 dager etter, og før positiv test, siden hcg produseres først etter egget har festa seg.) Men det er veldig vanlig å ha småblødninger, så ikke bekymre deg av den grunn ;)

det går så fort! dette stod på min i dag:

I dag er det mandag 23. juli, og du er 8 uker og 2 dager ut i svangerskapet. Det er 32 uker igjen til din termin, mandag 4. mars.
ALBUER OG TÆR: Armene bøyes nå ved albuen og i føttene dukker det opp tær!

Back
Topp