I DAG

linusisvingen

Forumet er livet
Har jeg vært på UL, og alt så helt perfekt ut!  Men hun fikk ikke sjekket hjertet skikkelig pga barnets leie, så hun ville ha meg tilbake.  Skal uansett tilbake til sykehuset den 10 juli, pga at jeg får ekstra oppfølging etter sist (hadde alvorlig preklampsi) så de kunne sjekke det da=)

I dag bare smiler jeg=)

Gratulerer med en hyggelig opplevelse på UL!

Så flott :) GRATULERER :)

Gratulerer. Så kjekt å høre at alt står bra til. :) Godt at de skal sjekke skikkelig seinere og då siden de ikke fikk fullført alt i dag.

Blir riktig babysyk jeg no. Har nettopp snakket med M og der kom det godlyder fra V i bakgrunnen.. Awwe.. Gleder meg til å reise og se på hun. (for de som ikke forstår så er det felles kjente)

Flott at alt såg fint ut med den lille babyen din;)!

lykkeligsmurf skrev:
Gratulerer. Så kjekt å høre at alt står bra til. :) Godt at de skal sjekke skikkelig seinere og då siden de ikke fikk fullført alt i dag.

Blir riktig babysyk jeg no. Har nettopp snakket med M og der kom det godlyder fra V i bakgrunnen.. Awwe.. Gleder meg til å reise og se på hun. (for de som ikke forstår så er det felles kjente)

Du kan glede deg, hun er nyyyydelig=)

lykkeligsmurf skrev:

Takk for det!=)  Du kan glede deg, hun er suuupersøt=)

Back
Topp