I DAG -

Meieriet

Elsker forumet
skal jeg gjøre minst mulig på mest mulig tid. Bare slække så mye som mulig. En liten tur på posten. Og må  kjøpe et lite skrujern, that's it! Ellers bare kooose oss alle tre sammen. Lenge siden sist, nå.

Dere da? Store planer for dagen?

Om du har lite å gjøre er det bare å komme hit. Har mer enn nok å sette deg i sving med jeg[;)]

Kos dere masse! Blir visst kos her også jernslegge mot finger er visst ikke helt heldig.....

ouch - høres ikke godt ut, lemo! Håper det ikke var for alvorlig, så det "bare" gjør vondt, og ikke noe er ødelagt.
(btw - det er ikke det at jeg ikke har noe å gjøre, men mer at jeg ikke gidder å gjøre noe [8D])

Nå har jeg og gubben bestemt oss for å lage god mat og spise etter at trollet har lagt seg, og å åpne en flaske rød til middagen.
KOS! Gleder meg til kvalitetstid sammen med elskeden min!

KOS deg på fest, sunkissed! [:)]

Jeg har vært på treff jeg! Utrolig koselig!
Masse nydelige unger og herlige mødre!
Nå sitter jeg på jobben til mannen min og ser på barnetv med Melia mens vi venter på at han skal bli ferdig.

Kvelden blir rolig, og jeg skal tidlig i seng.
Imorgen skal jeg legge en plan for eksamen onsdag.
3 timers hjemmeeksamen, så det er ikke såååå vanskelig :-)

ORIGINAL: alruto

Vi har vært på Ikea idag og brukt masse penger![:D][:D]

Hva har du kjøpt? Har "vindusshoppa" litt på Ikea.no i dag jeg[:D]

ORIGINAL: Meieriet

ouch - høres ikke godt ut, lemo! Håper det ikke var for alvorlig, så det "bare" gjør vondt, og ikke noe er ødelagt.
(btw - det er ikke det at jeg ikke har noe å gjøre, men mer at jeg ikke gidder å gjøre noe [8D])

Nå har jeg og gubben bestemt oss for å lage god mat og spise etter at trollet har lagt seg, og å åpne en flaske rød til middagen.
KOS! Gleder meg til kvalitetstid sammen med elskeden min!

KOS deg på fest, sunkissed! [:)]

Tror det har gått bedre enn fryktet. Var påkledd for å reise på legevakta trodde fingeren var knekt, men er nok bare kraftig forslått. Ble i hvertfall en brå slutt på oppussingsplanene i dag.

Kos deg med vin og kvalitetstid med mannen[:)]

Vi har vært ute på en times gå tur, hat kjempe koselig besøk <3 Og vært ute å lekt i ca 2 timer [;)] Med følge av
en sykkeltur i kveldssolen [8D] hehe

Back
Topp