I dag

sebby

Gift med forumet
....har vi vært i åpen barnehage[:)] Veldig koselig var det...lillemann sovnet med en gang jeg la han ut i vogna, full av nye inntrykk og sliten. Mange forskjellige folk i slike tilstelninger gitt og mange rare kommentarer(kanskje i mangel på noe fornuftig å si?) Ja ja kommer i allefall til å dra et par ganger til før jobben kaller[&:] Hvordan har deres dag vært?[:D]

så koselig da :) Morro å kan være sammen med andre barn! Hehe utrolig hvor sliten de små blir av å være der... hmm.. hehe. men godt...

Her har vært vært syk, nathalie er ikke helt i form så hun har sovet mye idag... er litt grinete å sånt... men det er lov:)

Så morro!! Jonathan blir også slitt ut av åpen barnehage [:D]

I dag har jeg vært på skolen, shoppa litt til lillemann, tatt helgevasken
og nå venter jeg på at gutta mine skal komme hjem så vi kan dra og
handle ukeshandelen [:D]

Bra det finns åpen bhg- Jeg begynte å gå der da Em var 4-5 mnd. Og i dag går hun i fulltids bhg.. Kjempe trives

off for dag... hehe[:)]

først så har sambo og jeg begynt å krangle ganske mye i det siste om hvem som får sove mest og har litja mest....
veldig irriterende....

så kommer jeg altså en time for tidlig på jobb, står i kassa i uniform i 3 min, så får jeg bare beskjed om å logge meg ut og være tilbake om en time....arg arg arg, da ble jeg mektig  irritert, kjøpte meg røyk og satte meg i parken og tok en sigg i sola, deeeilig

Ringte NAV fordi først så ville jeg si opp jobben umiddelbart og så gjorde jeg ikke det likevel, så jeg startet foreldrepengene igjen, og nå måtte jeg stoppe de og så fortelle at jeg har sagt opp jobben og må ha foreldrepenger og permisjon igjen fom den 1. okt.
Nei, det måtte de har skriftlig.... nok en arg arg arg

Lyspunktet var at Emilie og sambo kom og hentet meg da... men vettu hva, tror du ikke hun smilte i 2 sek såå hylgreinhun resten av turen for hun hadde savnet meg og ville kose... hjelpes...

Så i bilen får jeg vite at sambo skal stikke av å spille poker rett etter at han har sluppet av meg hjemme.... og jeg som sa at jeg planlagt å lage den middagen.... arg arg...men heldigvis endte det iallefall opp med at han ble hjemme og spiste med oss da [:D]

Så sitter jeg her da klint inni skjermen og leser alt på BV.....drikker cola og spister potetgull....

Litt klaging, men dette var da min dag   [:D]

Merethe

Back
Topp