I dag..

999

Glad i forumet
Har jeg hatt min aller siste dag i Ticket [:(] Og imorgen begynner jeg i ny jobb bare ett par minutter hjemmefra! [:D] Litt delte følelser her, men skal bli godt med mere fritid med lillegutten min[;)] 

Siste dag er alltid litt trist, men etter morgendagen skal du nok se at alt er glemt[:D]
Og lykke til ja[:D]

Det går nok så bra så :D Lykke til [:D]

Det kommer til å gå kjempefint! lykke til! [:)]

Masse lykke til i ny jobb søta. Skjønner det er litt vemodig, men så bra at du forlater arbeidsplassen med gode følelser da- altfor mange som slutter pga mistrivsel etc. Kan vi få spørre hvilken jobb du har fått deg?[:)]

ORIGINAL: Chinchilla

Masse lykke til i ny jobb søta. Skjønner det er litt vemodig, men så bra at du forlater arbeidsplassen med gode følelser da- altfor mange som slutter pga mistrivsel etc. Kan vi få spørre hvilken jobb du har fått deg?[:)]

Tusen takk for alle lykkeønskninger jenter! Jeg har hatt min første dag for Veolia Miljø idag som sentralborddame/resepsjonist. Helt ny bransje for meg med mange nye utfordringer! Spennende! [;)]

Er såklart litt rart å forlate jobben man har hatt i 4,5 år, men totalt 5-10 minutter reisevei hver dag slår uansett pendling i 3 lange timer hver dag! Sebastian slipper nå å være førstemann i barnehagen hver dag og det er en god følelse altså! [:D]

Har hatt en kjempefin dag idag, og Ticketjentene skal jeg uansett treffe på "avslutningshyttetur" om et par uker! [8D]

Back
Topp