I dag

Lollos

Glad i forumet
skal jeg lurkikke litt på barnevogn.Hehe,klarer ikke vente. Noen som vet hvilken vogn de skal ha??? 

He he jeg har jo totalt vogndilla og har jo solgt alt etter jentene men her blir det 99 % sikkert Simo DUo eller Simo Kombi....Beste vogna jeg noen gang har hatt.... finner jeg ikke den så er det Emaljunga mondial Duo .....

ORIGINAL: Lollos

skal jeg lurkikke litt på barnevogn.Hehe,klarer ikke vente. Noen som vet hvilken vogn de skal ha??? 

Du da åssen har du sett på

Her blir det Emmaljunga mondial duo med sportsunderstellet(det som er på Edge duo egentlig), i creme skinn,bombesikkert[8D]

Trur jeg skal mase til meg en Mountain Buggy også, en av de beste vognene jeg har trilla, men vil ha 4 hjul i vinterland![:)]

jeg har ei svart simo duo,men lurer litt på ei søskenvogn også siden det kun blir to år mellom snuppa og bebissen...men har ikke peiling på hvilken..men har sett litt på phil and teds..:)

Ganske så sikker på Simo Kombi [;)]
Blir kjøpt i september [:)]

Jeg skal ha Emmaljunga cerox 360 med citybag.
Mulig det blir den nye vogna som er lik, men da kan ikke styret snues. Så må nok finne en forhandler som fortsatt har cerox 360 ja[:D]

Har hatt den vogna i enkeltvogn, og tvillingvogn, og bare elsker den[:)]

Det finnes masse fint ja.Hvis jeg skulle ha kjøpt nå, så hadde det blitt emmaljunga edge duo.Er den som står øverst på lista nå ihvertfall.
Noen som har erfaringer med denne vogna?

ORIGINAL: Lollos

Det finnes masse fint ja.Hvis jeg skulle ha kjøpt nå, så hadde det blitt emmaljunga edge duo.Er den som står øverst på lista nå ihvertfall.
Noen som har erfaringer med denne vogna?

det er en knall god vogn , MEN den er veldig tung med det understellet... jeg elsker emmaljunga sine vogner men skulle jeg hatt den hadde jeg valgt understell med knekk håndtaket fordi det er lettere:) jeg har hatt emmaljunga og simo og eeeeelsker di vognene :)

Bruker vogna etter lillegutt.. En Simo kombi. Knallfornøyd med den![:D]

Jeg har en sort Simo Kombi, så det blir nok den. [:)]
Men må nok ha en søsken vogn etterhvert, siden yngste mann blir 21mnd når spira kommer.[;)]

ORIGINAL: sweetmama

jeg har ei svart simo duo,men lurer litt på ei søskenvogn også siden det kun blir to år mellom snuppa og bebissen...men har ikke peiling på hvilken..men har sett litt på phil and teds..:)

skal jeg anbefale deg ei tvillingvogn ville jeg valgt Herqules twin raptor sin :) phil &theds er litt upraktisk for to på vinteren blir veldig kaldt for den som blir sittende nærmest bakken :) bare et tips :)

Back
Topp